Sport1 Banner

סלטה דחתה את הצעתה של ברצלונה על נוליטו

נוליטו. הודיעו לו שהעסקה נפלה
נוליטו. הודיעו לו שהעסקה נפלה | צילום: Gettyimages

העברות: פאטו יצטרף לצ'לסי, עמנואל אדבאיור הצטרף לקריסטל פאלאס

(גודל טקסט)

סוף ינואר כבר מתקרב בצעדי ענק לסיום ועושה הרושם כי עד ליום האחרון נחפש העברות משמעותיות. בינתיים, עושים לכם סדר במה שכן קורה.

 

 

רשמי

 

העיתונים הגדולים בספרד מפרסמים הערב בכותרות הראשיות כי נוליטו, חלוץ סלטה ויגו שמבוקש על-ידי ברצלונה מזה זמן רב, לא יצטרף בחורף הקרוב. לפי הפרסומים, ברצלונה הגישה לויגו הצעה נדיבה עבור החלוץ, השאלה עד סיום העונה עם אופציית רכישה, אך התכולים דחו גם את ההצעה הסופית של הקטאלונים. עוד מתפרסם כי המועדון ולואיס אנריקה, שאימן בעבר את נוליטו ומחובר אליו מאוד, הודיעו לחלוץ כי עסקה שכזו לא תצא לפועל בחורף הקרוב. אולי בקיץ, אם הקטאלונים ישלמו את סעיף השחרור של נוליטו – 18 מיליון יורו.

 

אלשנדרה פאטו יעבור לצ'לסי. הודעה רשמית על חזרתו לבלוז עדיין אין, אך חבריו של הברזילאי כבר מברכים אותו על המעבר ללונדון, כפי שעשה גם נהג הפורמולה 1 פליפה מאסה שהעלה תמונה שלו עם החלוץ ובירך אותו על מעברו לצ'לסי. הברזילאי יעבור בהשאלה עד סיום העונה עם אופציית רכישה.

 


מידלסברו החתימה את גסטון ראמירס מסאות'המפטון. החלוץ האורוגוואי לא התאקלם בסיינטס, אבל ינסה לעזור לקבוצה של אייטור קראנקה לעלות לפרמיירליג. הוא הושאל עד סיום העונה. 

עמנואל אדבאיור, חלוץ ארסנל, טוטנהאם וריאל מדריד לשעבר, חתם לעונה וחצי הקרובות בקריסטל פאלאס. החלוץ הטוגולזי בן ה-31 התמודד עם קשיים אישיים רבים והיה קרוב לאסטון וילה בקיץ האחרון, אבל מצא את עצמו במועדון מדרום לונדון. פאלאס, אגב, לא הבקיעה בליגה מאז 19 בדצמבר.

עלי אחמדה, שוער טולוז, סיכם בקייסריספור הטורקית. 

הגנאי כריסטיאן אטסו שנרכש על ידי צ'לסי, מפורטו ב-3.5 מיליון ליש"ט לפני שנתיים הושאל למלאגה.

 

חלוץ פאלרמו, מנואל ארטגה מוונצואלה, הושאל לדינמו זאגרב עד סוף העונה.

 

קשר טוטנהאם ונבחרת אנגליה, אנדרוס טאונסנד סיכם בניוקאסל אחרי שהתרנגולים הסכימו למכור אותו ב-12 מיליון ליש"ט למאגפייז. טאונסנד לא שיחק בטוטנהאם מאז אוקטובר. הוא יעבור בדיקות רפואיות מחר לקראת החתמתו.

 

|טאונסנד. עובר לצפון מזרח אנגליה (Gettyimages)

 

בשיקטאש החתימה את מגן חטאפה אלכסיס דלגדו.

 

קשרה הסרבי של בנפיקה, פיליפ דיוריצ'יץ' הושאל לאנדרלכט.

 

 

הקבוצה החדשה של ה-MLS, אטלנטה יונייטד, שתתחיל לשחק רק ב-2017 החתימה את השחקן הראשון בהיסטוריה של המועדון. השוער היווני אלכסנדר טמבקיס בן ה-23 שהושאל מפנאתינאייקוס למועדון בהולנד, יצטרף למועדון בקיץ.

 

פורטו רכשה את השוער חוסה סה בן ה-23 ממארטימו ואת הקיצוני מוסא מארגה ממאלי. השוער חתם על סעיף שחרור של 30 מיליון יורו ושחקן הכנף עם 40 מיליון יורו. פורטו ידועה כקבוצה שמוכרת הכי הרבה שחקנים באירופה ובמחירים גבוהים במיוחד.

 

שמועות

 

לואיס סוארס אמר בראיון לרשת ESPN שאם הוא יעזוב את ברצלונה בעתיד, הקבוצה היחידה אליה הוא מוכן לעבור היא ליברפול, האקסית ממנה נרכש על-ידי ברצלונה. האם אוהדי ליברפול צריכים להתחיל לספור את הדקות? 

סאות'המפטון מוכנה למכור את גרציאנו פלה ליובנטוס או לאציו אחרי שרכשה את צ'רלי אוסטין, כך מפרסם ה"מירור". 

אחרי שהחלוץ הברזילאי לשעבר של שחטאר דונייצק, לואיז אדריאנו, דחה הצעה מפתה מסין – הוא עשוי לעבור ממילאן לוולפסבורג. הזאבים מחפשים מחליף לבאסט דוסט הכובש המוכשר שלהם שנפצע ויש חשש שסיים את העונה. 

אדריאנו. אחרי שויתר על סין, יעבור לבונדסליגה? (Gettyimages)

אבל צ'אבייר, הפורטוגלי של אוביידו, אברטון וליברפול לשעבר, מונה למאמן נבחרת מוזמביק.

מגן ארסנל, מתיו דבושי, שהחליט לעזוב בגלל שלא קיבל מספיק דקות משחק, מבוקש באסטון וילה, סנדרלנד וגם בלברקוזן.

העיתון "טלגראף" פרסם שחלוץ ליון אלכסנדר לקאזט עדיין על הכוונת של ניוקאסל, שפעילה מאוד בשוק ההחתמות. 

 

בסרביה פורסם שריאל מדריד מעוניינת בחלוצה הצעיר של פרטיזן בלגראד, אנדריאה זיבקוביץ' שמחירו 15 מיליון יורו. החלוץ בן ה-1, המכונה "מסי הסרבי" כבש 7 שערים העונה וזכה באליפות העולם עד גיל 20 עם פרדראג ראיקוביץ' ממכבי תל אביב.

 


בראבו. לא מרוצה בקטאלוניה? (Gettyimages)

 

מנצ'סטר יונייטד מחפשת שוער במקום דויד דה חאה מחשש שבקיץ הקרוב ריאל מדריד תרצה לרכוש אותו אם תקבל דחיית עונש על האמברגו שהוטל עליה. אחרי שהוזכרו שמות כמו ג'ק באטלנד או קספר שמייכל פרסם ה"דון באלון" הספרדי שיונייטד מתעניינת בקלאודיו בארבו שוער ברצלונה. סעיף השחרור של ה'ציליאני בן ה-32 עומד על 15 מיליון יורו.

 


נבס. ילבש אדום בקרוב? (אודי ציטיאט)

 

שם נוסף בפנקס של השדים האדומים הוא זה של רובן נבס, קשרה בן ה-18 של פורטו שמסומן ככוכב העתיד של הכדורגל הפורטוגלי.

 

קריסטל פאלאס עשויה לצרף את החלוץ הוותיק עמנואל אדבאיור ששוחרר מטוטנהאם אשתקד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי