Sport1 Banner

צ'לסי סרבה למכור את אוסקר ב-74 מיליון יורו

אוסקר
אוסקר | צילום: Gettyimages

אחרי שרכשה את רמירס וטיישיירה, ג'יאנגסו הסינית ניסתה לגנוב עוד כוכב

(גודל טקסט)

חלק מהקבוצות הסיניות שברו את שיאי ההעברות בחלון של ינואר ועדיין לא סיימו את העבודה. הסינים יכולים להחתים שחקנים עד 24 בפברואר ומנצלים את ההזדמנות כדי לקפוץ על המציאות שעוד נותרו באירופה. 

אלכס טיישיירה עבר לג'יאנגסו סונינג תמורת 50 מיליון יורו אחרי שהאלופה גוואנגז'ו כבר החתימה את ג'קסון מרטינס ב-42 מיליון יורו. הבוקר פורסם ב"סאן" שסונינג בעלת התיאבון הגדול, אותה מאמן הרומני דן פטרסקו, בעבר מגן טוטנהאם, ניסתה לצרף גם את גם אוסקר מצ'לסי. הקבוצה, כזכור, כבר החתימה לאחרונה את רמירס ב-28 מיליון יורו. 

על פי העיתון, ג'יאנגסו הציעה עבור אוסקר סכום עתק של 57 מיליון ליש"ט, בסביבות 74 מיליון יורו. צ'לסי דחתה את ההצעה למרות שהיו דיבורים על כך שהברזילאי עשוי לעזוב בחלון ההעברות האחרון ליובנטוס, מהלך שלא יצא לפועל. 

ג'יאנגסו רצתה גם את יא יא טורה ממנצ'סטר סיטי והציעה לו שכר שנתי בסך 20 מיליון יורו לעונה. לא ברור אם הקשר יישאר בעונה הבאה באתיחאד בעקבות הגעתו הצפויה של פפ גווארדיולה, אבל ראשי המועדון האנגלי לא רצו למכור אותו כעת כאשר יש לקבוצה עדיין סיכוי תיאורטי לזכות בכל התארים. על פי הדיווחים, טורה לא מתלהב לעבוד עם המאמן הקטלוני אחרי שזה מכר אותו מברצלונה. 


אוסקר וקוסטה, יעזבו בקיץ? (Gettyimages)

צ'לסי תתקשה להחזיק את דייגו קוסטה בעונה הבאה אחרי שנשיא אתלטיקו מדריד אנריקה סרסו אישר את הידיעות שבבירת ספרד רוצים להחזירו בקיץ. "נעשה הכל לרכוש אותו חזרה, אבל זה לא תלוי רק בנו", הכריז. 

בתוך כך פורסם שמאמן יובנטוס מקסי אלגרי סיכם לארבע שנים בצ'לסי וירוויח בלונדון 7 מיליון יורו לעונה. נכון לעכשיו אין אישור מאף מקור רשמי לידיעה שהופיעה באיטליה.

עוד באותו נושא: אוסקר, העברות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי