Sport1 Banner

חם בפנים: 0:2 לאל-אהלי על זמאלק בדרבי

אבונה
אבונה |

האוהדים נשארו מחוץ למפגש הסוער, אבונה וגמאל הגדילו את הפער בפסגה

(גודל טקסט)

הדרבי הכי חם של העולם הערבי הסתיים בבריחה של אל-אהלי. הפעם לא מפני פורעים שמנסים לפגוע בשחקנים, אלא בפסגת הטבלה המצרית. המוליכה ניצחה 0:2 את זמאלק במשחק שנערך בדלתיים סגורות בשל החשש מתקריות אלימות ופתחה פער של שבע נקודות מהיריבה, שבמקום השני. 

ביציעים ישבו רק מעטים שהצליחו לקבל אישור כניסה, על המגרש היה בעיקר כוכב אחד. מאליק אבונה, שחקן נבחרת גאבון שחזר מפציעה ימים ספורים לפני הדרבי, היה זה שפרץ את הביצורים מהעבר השני כ-11 דקות לאחר ההפסקה. 

בדקה ה-56 אבונה לקח כדור כעשרה מטרים בתוך מחצית המגרש של קבוצתו ודהר קדימה למתפרצת אישית קטלנית, בסיומה הכניע את שוער היריבה אחמד א-שנאווי. השער היפהפה נתן עוד אישור ל-2.5 מיליון יורו שהוציאה עליו אל-אהלי בקיץ, מהלך שהפך אותו לשחקן היקר בהיסטוריה של הליגה המצרית. 

שחקני זמאלק נראו מפוחדים ולא יזמו מספיק, מה שהוביל לספיגה נוספת דקה לסיום הזמן החוקי. עמר גמאל, מחליפו של אבונה, מצא בעצמו את הרשת והבטיח את הניצחון המוצדק של אל-אהלי. 

זמאלק אמנם ניצחה את יריבתה העירונית בגמר הגביע האחרון, אבל לא חגגה בדרבי בליגה מאז 2004. בעקבות הניצחון האחרון, כאמור, פתחה המוליכה פער של 7 נקודות בראש הטבלה לאחר 16 מחזורים.

עוד באותו נושא: אל אהלי, זמאלק, מצרים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי