Sport1 Banner

מכבי נחתה בלובליאנה, טבק: "לא מודאג"

סימונס. השאלה היא האם הוא ילמד את התפקיד המיועד לו
סימונס. השאלה היא האם הוא ילמד את התפקיד המיועד לו | צילום: עדי אבישי

הצהובים יקוו להבטיח עלייה לשמינית. המאמן: "לא בטוח שסימונס כשיר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, הקבוצה שהתחילה את העונה בגביע היורוליג, תנסה להימנע מאי נעימות גדולה, מאחר והפסד לאולימפיה לובליאנה, עלול למנוע ממנה להעפיל לשמינית גמר היורוקאפ. עד לפני מספר שבועות לעגו אוהדי הצהובים למפעל השני בחשיבותו ביבשת וכעת בסיטואציה מסוימת, אך מעשית קבוצתם יכולה להיות מודחת מהמפעל.

 

בסיבוב הראשון גברה מכבי ת"א ללא בעיות על אולימפיה לובליאנה  (73:82). באותו משחקי שיחקו בשורות הצהובים ג'ורדן פארמר וארינזה אונאקו. והפעם יקיימו בכורה אירופאית שני שחקנים, אליז'ייה מילסאפ והסנטר סדריק סימונס, שחתם בקבוצה לשבועיים. במקביל יתחיל לאמן עם הקבוצה שון ג'יימס, שאם ירשים יוחתם וסימונס ישוחרר. גל מקל שהצטרף לקבוצה לפני שבועיים וחצי נחשב כבר לוותיק.

 

 

ז'אן טבק לא התייחס ספציפית ליריבה ובחר להתרכז בקבוצתו: "אני מצפה מהקבוצה שלי להפנים את מה שאנחנו עושים באימונים. אם נעשה את הדברים כמו שצריך אני לא מודאג. נצטרך להתאמן כמה שיותר עם השחקנים החדשים שלנו וברגע שגם הפצועים יחזרו זה יעזור לנו". מכבי ת"א כבר נחתה בלובליאנה ושמחה לפגוש את הרכז שלה, יוגב אוחיון שעבר טיפולים בקרסולו בקרואטיה. הוא עבר אימון קליל, אך הוא לא צפוי להירשם בסגל.

 

טבק. "צריכים לעשות את מה שמתרגלים באימונים" (עדי אבישי)

 

על הסנטר החדש שלו סדריק סימונס הוסיף טבק: "אני מצפה ממנו לעשות את התפקיד של שחקן גבוה. השאלה היא האם הוא ילמד את התפקיד המיועד לו במהירות והאם הוא יהיה כשיר מבחינה פיזית".

 

כוכב הקבוצה הסלובנים סבה לאסיץ': "אנחנו לא במצב לאיים על מכבי תל אביב, או להכריז שאנחנו ננצח. אנחנו ניקח את המשחק הזה כהזדמנות טובה כדי להשתפר ולהיכנס לכושר טוב יותר כמה שיותר שחקנים. אם יהיה לנו הסיכוי להפתיע אותם, אנחנו נעשה את הכי טובים מבחינתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי