Sport1 Banner

טוטנהאם בשמינית לאחר 1:4 על קולצ'סטר

שאדלי
שאדלי | צילום: Gettyimages

שאדלי כיכב עם צמד מול נועלת טבלת הליגה ה-3. דאייר וקארול השלימו

(גודל טקסט)

בגביע לא משנה מי היריבה, מה שחשוב זה הניצחון. זה מה ששיננו שחקני טוטנהאם לפני שגברו 1:4 על קולצ'סטר, נועלת טבלת הליגה השלישית. התרנגולים העפילו לראשונה לשלב שמינית הגמר לראשונה מאז 2012.

 

לפני המשחק כל העיתונים התעסקו דווקא במאמן מאוריציו פוצ'טינו, אך מי שעשה את הכותרות על הדשא היה נאסר שאדלי שסיים את המשחק עם צמד ובישול. עוד סיפור בשולי הכותרות, הוא התנגשות הראשים של שחקני המארחת שאילצו אותם לצאת כבר בתחילת המשחק, והותירו את הקבוצה בנחיתות נוספת. 

 

 

הבלגי כבש את הראשון (27) בבעיטה מרהיבה וקבע את תוצאת המחצית. שער של אריק דאייר (64) פתח את המשחק והוביל לשער נוסף של שאדלי (78) וקארול (82) כשבטווח הגיע שער עצמי של בנג'מין דייויס (80).

 

כעת טוטנהאם תתפנה למאבקי הליגה והרצון לשמור על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. קולצ'סטר תחזור לאלמוניות ותנסה לשרוד בליגה השלישית.

 

הרכבים

 

קולצ'סטר: ג'ייק קין, אלכס ווינטר (פרנקי קנת, 6), טום איסטמן (מאט בריגס, 21), ריצ'רד ברינדלי, קיין וינסט-יאנג, דארן אמברוס (מרווין סורדל, 61), אואן גארבן, גווין מאסי, ג'ורג' מונקור, אלכס גילבי, מרטין סורדל.

 

טוטנהאם: מישל פורם, קיריאן טריפייה, קווין וימר, בנג'מין דייויס, אריק דאייר, נאסר שאדלי, אריק לאמלה (מוסה דמבלה, 56), כריסטיאן אריקסן (ג'ושועה אונומה, 76), טומי קארול, נביל בנטאלב, הארי קיין (הונג-מין סון ,67).

 

מהלך המשחק

 

דקה 3

הגנת קולצ'סטר ניסתה להרחיק כדור, אך טום איסטמן פגע באלכס ווינטר שאיבד את ההכרה והוחלף, איסמן דימם מראשו וירד לחדר ההלבשה לקבל טיפול והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.




ווינטר. פונה מהמגרש על אלונקה (gettyimages)

דקה 21

טום איסטמן, שחזר מחדר ההלבשה עם תחבושת לראשו לאחר טיפול שנמשך 7 דקות, הוחלף בשל סחרחורות על ידי מאט בריגס.



איסטמן. גם הוא נאלץ לעזוב את המשחק (gettyimages)

דקה 27

גוווווול! טוטנהאם עלתה ליתרון 0:1: אריק לאמלה פרץ במרכז המגרש ומסר לשאדלי על סף הרחבה, הבלגי הרים את הראש ושלח כדור מדויק לפינה הרחוקה שעבר את השוער ונכנס פנימה.


צ'אדלי. שער נפלא (gettyimages)

דקה 64

גווווווול! טוטנהאם עלתה ליתרון 0:2: אריק דאייר ניסה להפתיע את השוער בבעיטה מ-30 מטר, אך הכדור פגע בשחקן היריבה, הטעה את קין וחדר לשער.


דאייר. הפתיע את השוער (gettyimages)

דקה 78

גווווווול! טוטנהאם עלתה ליתרון 0:3: טריפייה הרים כדור לרחבה, שאדלי עלה מעל כולם ונגח את השלישי של התרנגולים.


שאדלי. השלים צמד (gettyimages)

דקה 80

גווווווול! קולצ'סטר צימקה ל-1:3: מאסי קיבל כדור ברחבה, בעט עם רגל ימין לפינה הרחוקה ופגע בקורה, הכדור ניתז על דייויס וחדר לשער.

דקה 82

גווווווול! טוטנהאם עלתה ליתרון 0:4: שאדלי פרץ בצד שמאל של הרחבה, עבר שני שחקנים ומסר כדור רוחב לקארול שדחק מקרוב.


קארול. דחק מקרוב (gettyimages)

 

עוד באותו נושא: מאוריציו פוצ'טינו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי