Sport1 Banner

הכישוף הוסר? 0:1 למילאן על אלסנדריה

באלוטלי חוגג. פנדלים הוא יודע לבעוט
באלוטלי חוגג. פנדלים הוא יודע לבעוט | צילום: Gettyimages

חצי הגמר: הסינדרלה מהליגה השלישית נכנעה במפגש הראשון לשער של באלוטלי

(גודל טקסט)

לראשונה מאז 1984 הגיעה קבוצת מהליגה השלישית לחצי גמר הגביע באיטליה. 40 אוטובוסים נשכרו, גם האיצטדיון האולימפי של העיר טורינו ו-20 אלף אוהדי אלסנדריה נסעו בחגיגיות למפגש הראשון עם מילאן, שניצחה 0:1 בזכות פנדל מוצלח של מריו באלוטלי. סינדרלה חוזרת להיות לכלוכית? עדיין לא בטוח. 

 

אלסנדריה עברה בדרך לא מעט משוכות גבוהות, אבל מילאן היא הגבוהה מכולן. ובכל זאת, אי אפשר להתרשם יותר מדי מהחבורה המדשדשת של סינישה מיכאילוביץ'. הרוסונרי עלו בהרכב חזק למדי למשחק מול הקבוצה המפתיעה ביותר בארץ המגף והיו רחוקים מלהרשים. פרט לשלב הצגת הקבוצות, שם חליפות הטרנינג של שחקני המארחת הזכירו שמדובר בקבוצה חובבנית. 

  • רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורטHD1: יובנטוס-אינטר

אחרי לחץ כבד מהרגע הראשון, בדקה ה-43 האורחת עלתה על הלוח. מריו באלוטלי המושמץ ניצל כדור עונשין מ-11 מטרים וקבע יתרון מוצדק לזכות מילאן. בדקה ה-50 קייסוקה הונדה קיבל כדור מול שער חשוף, אבל הקשר היפני בעט מעל לשער וסיפק החמצת ענק. בדקה ה-73 הכדור שוב פגש את הרשת של הקבוצה מהליגה השלישית, אבל השער נפסל. אנדראה פולי שיחרר בעיטה מ-20 מטרים, אבל הכדור פגע בדרך במבאיי ניאנג שהיה בנבדל ולכן השער לא אושר.

 

הרוסונרי נזקקו לבעיטה מהנקודה הלבנה כדי לנצח (Gettyimages)

 

מפגש הגומלין בסן סירו ייערך רק ב-1 במרס, כאשר עבור קבוצתו של אנג'לו גרגוצ'י עצם הביקור באיצטדיון המיתולוגי, שם ייערך השנה גמר הצ'מפיונס, כבר נחשב להצלחה. למילאנזים יש דאגות גדולות הרבה יותר. כבר ביום ראשון הקרוב יארחו הרוסונרי את אינטר לדרבי לוהט. אם יעלו לגמר הגביע, היריבה העירונית עשויה לפגוש אותם גם שם. רק אם תעבור את יובנטוס במפגש כפול, כמובן. בעצם, כרגע זה נראה כמו תסריט של סרט פנטזיה. 

 

הרכבים

 

אלסנדריה: ג'יאנמרקו ואנוקי; סנטיאגו מוררו, רוברטו סאבטו, כריסטיאן סוסה, אלכס סירי; מאסימו לוביסו (אדריאנו מסאבילה/60), ג'יאנלוקה ניקו, סימונה ברנקה, מנואל מאראס (פיליפו בוניפרטי/83), מנואל פיצ'נאלר; מיקלה מארקוני (ריקרדו בוקאלון/60). 

 

מילאן: כריסטיאן אביאטי; מתיאה דה שיליו, כריסטיאן ספאטה, אלסיו רומאניולי, לוקה אנטונלי; אנדראה פולי, חוסה מאורי (ריקרדו מונטוליבו/63), קיסוקה הונדה, קווין פרינס בואטנג (יוראי קוצקה/85); מריו באלוטלי (מבאיי ניאנג/72), לואיז אדריאנו.

עוד באותו נושא: אלסנדריה, מריו באלוטלי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי