Sport1 Banner

שוערים ושערים: בפורטוגל בהכנה ליורו

קסיאס בלי חיוך. מדאיג את ספרד?
קסיאס בלי חיוך. מדאיג את ספרד? | צילום: Gettyimages

כשהן חוזרות מאירופה, הפנים למאבק אליפות בין הקבוצות של ליסבון. וגם: המעקב לקראת היורו

(גודל טקסט)

שבוע רציני מאוד עבר על הקבוצות הפורטוגליות בגביעי אירופה וזאת רגע לפני המחזור ה-23 בליגה. הנשרים ניצחו 0:1 את זניט, ספורטינג ופורטו קיבלו בראש מקבוצות גרמניות ובראגה החביבה ניצחון מסיון.

 

כאמור הקבוצות כעת חוזרות לליגה כשברקע מהדהד עדיין הניצחון של פורטו באצטדיון הלוז של בנפיקה. שתיהן עדיין בצילה של ספורטינג המוליכה שאצלה רואים מגמה מובהקת. ז'ורז'ה ז'סוס מעדיף לספסל באירופה את אדריאן סילבה ואת הסקורר שלו איסלאם סלימאני כדי לשמור כוחות לליגה.

 

 

יחד עם זאת, זה לא ממש מתבטא בטבלה מבחינת כיבושים כשספורטינג כבשה רק 47 שערים לעומת 60 של בנפיקה, אבל שלוש הנקודות מפרידות ביניהן כשז'סוס ינסה להביא אליפות לצד הירוק-לבן של ליסבון אחרי 14 שנה.

 

המחזור הקרוב יהיה של מיקומים. ספורטינג תארח את בואבישטה מהתחתית, בנפיקה את פאסוס השישית שרוצה אירופה. בראגה עם הרוח הגבית אחרי 1:2 באירופה תנסה להתקרב להבטחת המקום הרביעי כשתפגוש את גימראייש החמישית.

 

גם השחקנים ירצו להרשים כשפרננדו סנטוס, מאמן הנבחרת כבר בוחן את מי לזמן ליורו 2016. רנאטו סאנצ'ס הכוכב העולה של בנפיקה נכנס לו לרשימות. כעת, סנטוס מחפש שוער לנבחרת, כזה שייתן יותר ביטחון מרוי פטריסיו שעובר תקופה לא קלה.

 


סאנצ'ס. בפנקס של סנטוס (Gettyimages)

 

גם דל בוסקה צריך להיות קצת מודאג מקסיאס שקצת נעלם לו החיוך. אם תשאלו את ז'סוס הוא רוצה אליפות ובטוח שגם פטריסיו יהיה שם וגם יהיה השוער הראשון של הנבחרת.

עוד באותו נושא: רנאטו סאנצ'ס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי