Sport1 Banner

ג'ונג'ו שלבי והנרי סייבה חתמו והוצגו בניוקאסל

יסייע למגפייס להישאר בליגה? שלבי
יסייע למגפייס להישאר בליגה? שלבי | צילום: האתר הרשמי של ניוקאסל

סטיבן קולקר הושאל לליברפול, עלי האריך חוזה וחואן פאבלו מצא קבוצה

(גודל טקסט)

מתקרבים למחצית חודש ינואר וחלון ההעברות טרם סיפק לנו עסקה משמעותית. ובכל זאת, הדיווחים והספקולציות נמצאים בשיאם. ספורט1 עושה לכם סדר שמועות האחרונות וההחתמות הרשמיות.

 

רשמי

יום עמוס עבר על ניוקאסל. המגפייס החתימו בבוקר את הנרי סייבה מבורדו עבור 6 מיליון יורו. מאוחר יותר הצטרף אליו ג'ונג'ו שלבי, שעבר מסוונזי עבור סכום המוערך ב-12 מיליון ליש"ט. שני השחקנים חתמו עד 2021, והמשימה הראשונה שלהם תהיה לסייע לעורבים להישאר בליגה.

 

יורגן קלופ השלים רכש נוסף לליברפול. אחרי מרקו גרואיץ' הסרבי, הודיעה ליברפול כי צירפה בהשאלה עד סיום העונה את המגן סטיבן קולקר, שחקן ק.פ.ר מהצ'מפיונשיפ שבעברו היה בטוטנהאם. צירופו יהווה גיבוי למצבת הפצועים הארוכה של המייטירדס.

דלה עלי, אחת מתגליות העונה של טוטנהאם, האריך חוזהו במדי התרנגולים. הקשר בן ה-19 זכה להכפלת שכרו במועדון ויישאר בטוטנהאם לפחות עד 2021.

 

 

סאסואלו מכרה את החלוץ סרג'יו פלוקארי לבולוניה.

חואן פאבלו קולינאס, שוער מכבי ת"א עד אוגוסט האחרון, חתם בנומנסיה מליגת המשנה בספרד עד ה-30 ביוני. השוער בן ה-37 יתחרה במוניר המרוקני וינסה לשפר את מצב הקבוצה המדורגת במקום ה-15. עד היום הוא שמר לזמן מה על כושר בספורטינג חיחון.

 

 

גיז'רמו בארוס שלוטו בן ה-42, מונה למאמנה החדש של פאלרמו אחרי שהנשיא מאוריציו זמפריני פיטר את דוידה באלרדיני. שלוטו הוא מאמנה ה-31 של פאלרמו ב-13 שנותיו של זאמפריני כנשיא. שלוטו שיחק בבוקה ג'וניורס בעברו ואימן את לאנוס בשלוש השנים האחרונות.

בן פירסון הקשר הצעיר של מנצ'סטר יונייטד נמכר לפרסטון נות' אנד ב-300 אלף ליש"ט.

 

אלצ'ה מהליגה השנייה בספרד החתימה את הקשר הארגנטיני פרנסיסקו כריסטלדו בן ה-19 מבוקה ג'וניורס.

 

החלוץ הג'מייקני לואיס גראבן חתם בבורנמות' אחרי ששיחק העונה בנוריץ' סיטי. בורנמות' שילמה עליו 7 מיליון ליש"ט. הוא חתם ל-3.5 שנים. הקבוצה כבר השקיעה 24 מיליון ליש"ט ברכש בינואר.

 

 

שמועות

 

חאבייר צ'יצ'ריטו הרננדס חתום בלברקוזן עד 2018, אבל השאיר את העתיד שלו פתוח כשאמר במחנה האימונים של הקבוצה בארה"ב: "בכדורגל הכל אפשרי. בשנים האחרונות שיחקתי במנצ'סטר יונייטד ובריאל מדריד. לא משנה אם אתה חותם לעשר שנים או יותר, אתה יכול למצוא עצמך בקבוצה אחרת. גם אחרי חצי שנה אתה יכול לחתום בקבוצה אחרת".

"לא משנה אם אתה חתום, בכדורגל הכל אפשרי" (Gettyimages)

יוסיפ דראמיץ', חלוץ מנשנגלדבאך ששיחק העונה רק 433 דקות, סומן על ידי מילאן, אבל מעונין להישאר ולהילחם על מקומו.

סלטה ויגו רוצה להשלים את מעברו של הקשר הצרפתי, קלאודיו ביובו מליון עבור שישה מיליון יורו.

אנדריי קראמריץ', חלוץ לסטר שנרכש תמורת 9 מיליון יורו, יעזוב את המועדון בעקבות ההצלחה של וארדי. טורינו מעוניינת כרגע להחתים אותו בהשאלה ב-1.5 מיליון יורו ואופציה לרכישה ב-9.5 מיליון בתום העונה.

הקיצוני המוכשר של פרטיזן בלגרד, אנדראה זיבקוביץ' בן ה-19, מחוזר על ידי לא מעט קבוצות באירופה. פאריס סן ז'רמן, ליברפול, מנצ'סטר סיטי ובורוסיה דורטמונד בעקבות הסרבי שמוערך ב-5 מיליון יורו.

 

צ'לסי רוצה את חלוצה הקולומביאני של מילאן, קרלוס באקה. הפציעה של דייגו קוסטה שנמצא בספק למשחק נגד ווסט ברומיץ' מוכיחה עד כמה הספסל של צ'לסי דליל בהתקפה.

 

הקולומביאני בדרך ללונדון? (Gettyimages)

 

פליפה אנדרסון רמז שהוא בדרך החוצה מלאציו אחרי שאמר: "לא יודע אם אשאר בקבוצה מעבר לינואר". מחירו 36 מיליון ליש"ט והוא עשוי להצטרף למנצ'סטר יונייטד. הקבוצה רוצה גם את ג'ק הסק מסאות'המפטון קשר בן 19 מהאקדמיה המקומית.

 

יורגן קלופ הוא בינתיים לא איש בשורות לאוהדי ליברפול. במסיבת עיתונאים שלל את האפשרות שאלשנדרה פאטו יגיע לליברפול כאשר דובר שיירכש ב-11 מיליון ליש"ט.

 

פאטו. לא יגיע לליברפול (gettyimages)

 

מנגד מאטס הומלס בלם דורטמונד דן בעתידו בקבוצה, כשברקע שמועות על כך שליברפול ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות לרכוש אותו. חוזהו בדורטמונד מסתיים ב-2017, אך בשלב זה המאמן תומאס טוכל, לא מעונין לשחרר את נבן סובוטיץ' לליברפול. "אנחנו זקוקים לו הוא חלק חשוב בהגנה", אמר. 

 

דיבוק אוריגי חלוץ ליברפול עבר ניתוח בברכו וישהה מחוץ למגרשים בין חודשיים לשלושה.

 

צ'לסי רוצה להחתים את רובן לופטוס-צ'יק שכבש בגביע וקיבל מחיאות כפיים מהבוס רומן אברמוביץ' על חוזה ארוך טווח.

 

גניבה עירונית? ארסנל רוצה את המגן הימני של צ'לסי, אולה אינה בן ה-19. 

 

ברהינו. כמה טוטנהאם מוכנה לשלם (gettyimages)

 

טוטנהאם מובילה במרוץ להחתים את סיידו ברהינו מווסט ברומיץ'. השאלה תישאר כמה מוכנים לשלם עליו. גם סטוק וניוקאסל מעוניינות בו. התרנגולים הסכימו לשלם עליו בקיץ 23 מיליון ליש"ט, אבל עכשיו תרצה להוריד את המחיר. חלוץ פולהאם מוסה דמבלה הצרפתי בן ה-19 מועמד אף הוא לטוטנהאם. התרנגולים דורשים 14 מיליון ליש"ט מווטפורד או ווסט ברומיץ' שרוצות את אנדרוס טאונסנד.

 

לסטר רוצה את הקשר ההתקפי של היידוק ספליט טינו סוון סוסיץ' שמחירו 3.7 מיליון ליש"ט.

 

סאות'המפטון רוצה את קשר יובנטוס סטפנו סטורארו. הצעה של קריסטל פאלאס לרכוש אותו ב-12.7 מיליון ליש"ט נדחתה.

 

לידס מוזכרת כמועמדת להחתים את חלוץ סטוק פיטר קראוץ' בן ה-34 שעשוי לעזוב את הפרמיירליג.

 

קראוץ'. יסכים לרדת ליגה? (gettyimages)

 

קינגסלי פובי גנאי בן 17 המשחק באגף ימין עשוי להצטרף לגרנאדה.

 

סוכנו של מרסלו ברוזוביץ' קשר אינטר טען שכמה קבוצות בפרמיירליג מעוניינות בו אחרי שהצטרף בינואר האחרון לאינטר מדינאמו זאגרב.

 

המגן השמאלי של ליון הנרי בדימו מועמד לווסט ברומיץ'.

 

פיורנטינה מציעה 7 מיליון יורו על קשר אלטלנטה אלברט גראסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי