Sport1 Banner

שחקן הוציא אדום לשופט שהרחיק 3 מחבריו

| צפו באירוע

מהומה חריגה בטורקיה: טרבזונספור סיימה ב-7 שחקנים בהפסד 2:1 לגלא

(גודל טקסט)

דברים כאלה לא קורים כל יום. גם לא פעם בשנה. ובכל זאת, לליגה הטורקית יש אופי מיוחד. טרבזונספור סיימה בשבעה שחקנים את המפגש עם גלאטסראיי, אבל את ההצגה גנב אחד משחקניה ששלף כרטיס אדום לשופט והורחק בעצמו. 

טרבזונספור הגיעה למשחק מול קבוצת הפאר מאיסטנבול אחרי ניצחון שקטע רצף הפסדים, אבל בלי יומרות. אלא שפנדל מוקדם יחסית נשרק לטובתה וארקאן זנגין השבדי קבע יתרון מפתיע בחוץ (25). הבלאגן הגדול התחיל במחצית השניה. 

אוזר הורמאצ'י הורחק ראשון (59), לוקאס פודולסקי השווה (63) עבור גלא והבלם האורח אייקוט דמיר היה הבא שפינה את מקומו על המגרש (69). בישורת האחרונה הלהבות גבהו עוד קצת. לואיס קבאנדה הבלגי הורחק גם הוא ושחקני טרבזון הזועמים התנפלו על השופט דניז ביטנל. 

במהומה שהתפתחה הפיל ביטנל את הכרטיס האדום. הראשון להרים אותו היה סליה דורסון המחליף, שלא התבלבל והציג את הכרטיס האדום בפני השופט בתנועה מתגרה. האחרון חטף את הכרטיס בחזרה והרחיק בתגובה את השחקן המתריס. 

שבעת שחקני האורחת שנותרו על המגרש איבדו שליטה ובדקה ה-89 הבקיע סלצ'וק אינאן את שער הניצחון מהנקודה הלבנה. גלא עדיין נלחמת על מקום באירופה, טרבזונספור נאבקת לשמור על השפיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי