Sport1 Banner

אלברו נגרדו שב לחיים תחת נוויל: "הייתי מדוכא"

קיבל חתימה מכל השחקנים. נגרדו
קיבל חתימה מכל השחקנים. נגרדו | צילום: Gettyimages

החלוץ שיובש כבש שלושער ב-0:4 על גראנדה, וזכה למחווה מחבריו לקבוצה

(גודל טקסט)

אלברו נגרדו סבל מדעיכה בשנים האחרונות. לאחר שמעברו למנצ'סטר סיטי בקיץ 2013 לא צלח, החלוץ עם 20 ההופעות בנבחרת ספרד לא הצליח לשוב ולחורר רשתות גם אחרי ששב למולדתו ושיחק בולנסיה.

 

העונה הזו הייתה מדכאת במיוחד עבורו, עם סכסוכו הידוע עם מאמן העטלפים נונו הפורטוגלי. באוקטובר נגרדו מתח ביקורת על הטקטיקה של נונו, ומאז ה-4.10 הפורטוגלי לא העניק לו אף לא דקת משחק והחלוץ ראה דשא רק באימונים או במשחקים הפנימיים של הקבוצה. היה ברור שהוא סובל מגיהינום.

 

 

מינויו של גארי נוויל לתפקיד מאמן ולנסיה אומנם הרים הרבה גבות אצל חלק מפרשני ואוהדי הכדורגל בספרד, אבל עבור נגרדו זו הייתה זכייה בלוטו והזדמנות לשקם את הקריירה. וכך אכן קרה: תחת נוויל החלוץ שיחק כבר בשבעה משחקים, כבש שער בגביע מול בארקלדו, ולאחר שהחמיץ שער בטוח בתיקו 2:2 נגד ריאל מדריד פיצה אתמול עם שלושער בניצחון 0:4 על גראנדה בשמינית גמר גביע המלך.

 

המאמן מנצח כשהחלוץ כובש. נוויל ונגרדו (gettyimages)

 

"הייתי מדוכא אחרי שלא כבשתי נגד ריאל מדריד שער ניצחון בליגה, אבל במשחק הזה נהניתי מהשערים שכבשתי", אמר בסיום נגרדו, שכאשר הוא כובש גם גארי נוויל מנצח. יחד עם זה, המאמן החדש טרם הצליח לנצח בליגה, ואולי הוא יעשה את זה כאשר החלוץ ירשית גם במסגרת זו. "השחקנים שיחקו מצוין וגילו יכולת טובה. אני מאושר, אבל חייבת להיות לכך המשכיות", אמר.

 

לאחר המשחק נהנה נגרדו ממחווה של שחקני ולנסיה, שחתמו על הכדור לפני שהוא לקח אותו כמיטב המסורת של חלוץ הכובש שלושה שערים. "למתנה הזאת הייתי זקוק", הודה החלוץ.

עוד באותו נושא: אלברו נגרדו, גארי נוויל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי