Sport1 Banner

ג'רארד: סיכמתי עם קלופ שאצורף לצוות האימון

| צילום: Gettyimages

ליברפול מודאגת ממכת הפציעות: קוטיניו, לוברן וקולה טורה ייעדרו חודש

(גודל טקסט)

סטיבן ג'רארד אמר בראיון כי הוא עשוי להצטרף אחרי סיום הקריירה שלו בלוס אנג'לס גאלקסי לצוות האימון של ליברפול. כוכב המרסיסייד עד העונה הקודמת הוסיף כי שוחח על כך עם יורגן קלופ וכי יש בין השנים סיכום.

 

 

ג'רארד, שתקף בספרו "my story"' את רפא בניטס, הפתיע כשטען כי ריאל מדריד טעתה כשפיטרה את המאמן הספרדי. "אני מצטער מאוד שרפא פוטר, הוא מאמן טוב עם הוכחות ועשה עבודה טובה בריאל", אמר סטיבי ג'י, "אין לי ספק שהוא יימצא מועדון בפרמיירליג, כי בליגה האנגלית בכל רגע נתון יש מועדון שרוצה למנות מנג'ר".

המרסיסייד, שניצחו 0:1 את סטוק במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה, מתמודדים עם מכת פציעות. פליפה קוטיניו, דז'אן לוברן וקולו טורה נפצעו בזה אחר זה בגלל מתיחה בשריר הירך ועלולים לחזור רק עוד חודש. תוסיפו לכך את מרטין שקרטל ומאמדו סאקו הפצועים וכך נשאר קלופ כמעט ללא בלמים בקבוצה. אם ליברפול תגיע לגמר בוומבלי היא תתמודד נגד המנצחת בין מנצ'סטר סיטי לאברטון שישחקו הערב (21:55, שידור ישיר בספורט2) את המשחק הראשון שלהן.

"יש לנו שלושה בלמים ואולי ארבעה פצועים, כך שהמצב ממש לא מצחיק. אני גאה בהופעה של השחקנים שלי שנתנו תשובה מושלמת להפסד נגד ווסטהאם בליגה. אני לא שולל רכש בהגנה, כי לא נשארו לי בלמים", אמר קלופ בסיום. 

שחקן העבר של ליברפול, גראהם סונס, מתח ביקורת על קלופ וטען שהקבוצה סובלת ממכת הפציעות בגלל שהמאמן דורש מהם לשחק באינטנסיביות: "פציעות בשריר הירך זה הדבר הכי שנוא על שחקנים, לפעמים לוקח חודש לחזור לשחק. זה לא קל אחרי 11 משחקים לדרוש מהשחקנים להגביר את הקצב כשיש לה לפעמים שלושה משחקים בשבוע".

אייב ופרימינו חוגגים. מחמאות בתקשורת המקומית (Gettyimages)

ג'ורדן אייב שכבש את שער הניצחון זכה לשבחים מהתקשורת המקומית גם קולו טורה קיבל שבקושי שיחק העונה מילא תפקיד חשוב בהגנה. לוקאס לייבה היה מעודד בסיום: "הניצחון שלנו הגיע בזכות הפתיחה הטובה שלנו במשחק. היה לנו מזל רע עם פציעות, אבל הצלחנו לשמור על רשת נקייה בחוץ וזה חשוב". 

בסרביה פורסם, שהקשר מרקו גרואיץ' בן ה-19 שחתם בליברפול עשוי להישאר בכוכב האדום עד סוף העונה. פנרבחצ'ה לעומת זאת ששאלה את לזאר מרקוביץ', רוצה אותו לרכוש אותו, אבל מוכנה לשלם לאדומים רק 7.3 מיליון ליש"ט.

קוטיניו. חודש בחוץ (Gettyimagesׂ)

עוד באותו נושא: ג'ורדן אייב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי