Sport1 Banner

דיווח: ארסנל סיכמה על רכישת מוחמד א-נני

אל-נאני. ארסנל מתחילה לבזבז
אל-נאני. ארסנל מתחילה לבזבז | צילום: Gettyimages

יונייטד רודפת אחרי "מסי המלוכסן", ריקרדו רודריגס יעבור לריאל מדריד?

(גודל טקסט)

כחלק מהרצון להתחזק לקראת החלק השני של העונה ופציעותיהם של  סאנטי קסורלה ופרנסיס קאקלין, ארסנל ונגר רוצה לצרף את מוחמד אל-נאני המצרי כבר בינואר.

 

לפי דיווחים בשוויץ, ארסנל הגיעה להסכמות עם באזל על שחרורו, כאשר סכום השחרור יעמוד על כ-10 מיליון יורו. המצרי הבינלאומי, שהיה שותף להדחה של השוויצרים ע"י מכבי ת"א בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, זכה ב-3 אליפויות במהלך תקופתו בקבוצה.

 

 

בריאל מדריד חושבים על חיזוק ההגנה. השחקן המבוקש הוא המגן ריקרדו רודריגס המשחק כמגן שמאלי ויכול להוות תחליף למרסלו איתו יש לרפא בניטס כמה חיכוכים. רודריגס האריך את חוזהו בוולפסבורג עד 2019 והוא ידוע יותר כאוהד של ברצלונה.

 

רודריגס. יעבור לליגה הספרדית? (gettyimages)

 

לעומתם, מנצ'סטר יונייטד ולואיס ואן חאל מעוניינים בחלוץ מיינץ היפני יושינורו מוטו. השחקן שכונה ביפן "ליאו מסי המלוכסן" היה מבוקש בקיץ גם בצ'לסי, אבל כאשר הבין שלא יקבל מקום בהרכב אצל ז'וזה מוריניו העדיף לעבור לקבוצה צנועה יותר בבונדסליגה.

עכשיו ביונייטד מחפשים חלוץ כדי שיצטרף לווין רוני המאכזב ואנטוני מרסיאל שהוא רק בן 19 וכבש רק שלושה שערי ליגה העונה. מוטו לעומתם הבקיע 7 שערים ב-14 משחקי ליגה בגרמניה אחרי שהתאקלם בקבוצה. אחד השערים היה מרהיב במיוחד. מחירו עשוי להגיע ל-10 מיליון ליש"ט וזה כסף קטן ליונייטד לעומת הסכומים שהוציאה עד עכשיו.

 

 

ביונייטד גם חושבים כלכלית מאחר ושחקן יפני בשורותיהם יכול להביא את הכדורגל של אולד טראפורד לטירוף ביפן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי