Sport1 Banner

21:00, שמינית גמר הגביע: גלבוע/גליל מול מכבי ת"א

מכבי תצא לטיול בגליל?
מכבי תצא לטיול בגליל? | צילום: דני מרון

המחזיקה מתארחת בגן נר. וגם: ראשון לציון מול אילת, נהריה נגד בני הרצליה

(גודל טקסט)

חגיגת משחקי שמינית גמר גביע המדינה תחל הערב הערב (רביעי) עם שלושה משחקים, כשהמסקרן ביותר יפגיש בין מכבי ראשל"צ להפועל אילת (20:45).

 

שתי הקבוצות נפגשו ביום ראשון האחרון באילת, כשהמקומיים ניצחו 72:84. כמו במשחק האחרון, שחקניו של שרון דרוקר עשויים להתייצב גם למשחק עם שני זרים בלבד, מכיוון שטיילור בראון הזר החדש שוחרר לאחר שבוע. כריס רייט, הסובל מפציעה קלה בכתף, נמצא בספק. בקבוצה של עודד קטש יחליטו רק לפני המשחק האם לרשום את אלישי כדיר.

 

 

בראון סובל מתסמונת של לב מוגדל, מה שאילץ אותו להחמיץ את אחת משנותיו במכללת בראדלי. בראשל"צ חיכו לאישורים הרפואיים המתאימים, אך לאחר שנמצאו ממצאים חריגים באחת הבדיקות, לא נמצאה חברת ביטוח שהסכימה לבטח אותו. בקבוצה עושים מאמצים לאיתור זר חדש.

 

פרמאר. ייעדר מול גלבוע (עדי אבישי)

 

מוקד נוסף יהיה בגן נר, שם תתארח מכבי תל אביב אצל גלבוע/גליל מהליגה הלאומית (21:05). הצהובים יגיעו למשחק עם סגל חסר מאד, לאחר שג'ורדן פרמאר טס לארה"ב בשל פריצה לביתו, והוא צפוי להחמיץ גם את שני משחקי הליגה הקרובים מול בני הרצליה והפועל חולון. כמו כן, יחסרו גם אייק אופייבו ודגן יבזורי הפצועים.

 

משחק מעניין נוסף בין שתי נציגות ליגת העל יתקיים בעין שרה (20:55), שם תארח עירוני נהריה את בני הרצליה. בשורות הרצליה יערוך בכורה יפתח זיו, בוגר נבחרת העתודה שעזב את מכבי חיפה, והחליף את תום מעיין שקרע את הרצועה הצולבת וסיים את העונה.

עוד באותו נושא: ג'ורדן פארמר, כריס רייט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי