Sport1 Banner

זידאן רוצה את לוקאקו, צ'לסי מצאה חיזוק הזוי?

לוקאקו תופס הראש. מפנטז על מעבר ללבן של מדריד?
לוקאקו תופס הראש. מפנטז על מעבר ללבן של מדריד? | צילום: Gettyimages

הבלאנקוס בעקבות תותחים כבדים. וגם: נוליטו לבארסה ומאטיפ לליברפול

(גודל טקסט)

סוכנים, מקורבים, יושבי ראש, מנכ"לים וגם מאמנים בכל רחבי אירופה מבזבזים מדי יום שעות רבות על מנת לנסות לשפץ את קבוצותיהם. לחיצות ידיים מוחלפות חדשות לבקרים, מטוסים ממריאים ונוחתים, חולצות חדשות מודפסות ומצטלמות תמונות חגיגיות. ספורט1 עושה סדר בכל הבלאגן.

רשמי

 

צ'ירו אימובילה, שהושאל מדורטמונד לטורינו עד לסיום העונה תמורת 850 אלף יורו, התקבל על ידי כ-30 מאוהדי קבוצתו החדשה בשדה התעופה בצפון איטליה. לטורינו תהיה אופציה לרכוש אותו בסוף העונה ב-11 מיליון יורו. זו תהיה הקדנציה השנייה של החלוץ בשורות השוורים, לאחר שב-2014 הוא כבש במדיה 22 שערים.

 

 

סינאן קורט, הקשר ההתקפי של באיירן מינכן שמשחק בנבחרת גרמניה עד גיל 19, עבר סופית להרטה ברלין. קורט שיחק עד כה בבאיירן מינכן ב'.

 

שמועות

 

"המירור" פרסם שג'ואל מאטיפ, בלמה הקמרוני של שאלקה, סגר בליברפול החל מהקיץ הקרוב כשיגמר חוזהו הנוכחי. מאטיפ כבש 22 שערים מאז החל לשחק בבונדסליגה ב-2009.

 

עוד מאנפילד: סוכנו של קשר ההתקפי בן ה-21 של אנדרלכט, דניס פראט, מבוקש אף הוא בליברפול. סוכנו, ז'ק ליכטנשטיין, עורר ספקולציות גדולות כאשר אמר שפראט עשוי לעזוב את הקבוצה.

 

פרדי גוארין, קשרה הקולומביאני של אינטר, וג'רביניו, חלוצה של רומא, קיבלו הצעות מפתות מהקבוצה הסינית ג'יאנגסו סונינג. הסינים הציעו לאינטר 15 מיליון יורו עבור גוארין, לו הובטח שכר של 6 מיליון יורו. ג'רביניו דורש שכר של 10 מיליון יורו לעונה ולא קיבל תשובה שלילית. 

 

סוכנו של אסקיאל לאבסי גילה שהוא במו"מ עם צ'לסי על רכישת השחקן מפ.ס.ז'. אינטר רוצה גם כן את הארגנטיני, לו נותרה חצי שנה בבירת צרפת. סוכנו של לאבסי, אלסנדרו מוג'י, אמר ל"מדיסט": "כרגע אינטר הכי רוצה אותו, אבל אנחנו גם מדברים עם צ'לסי". לדבריו, עם ברצלונה לא מתקיים משא ומתן. 

 

השוער, סימון מיניולה קרוב לחתימה על חוזה חדש בליברפול עד 2021 וירוויח 80 אלף ליש"ט לשבוע.

 

ג'רמיין פנאנט בן ה-33 סגר בקבוצת טמפינס רוברס בסינגפור אחרי מבחנים של שבוע. מאמן הקבוצה אישר שהעסקה קרובה לסיום והקשר אמור להרוויח 7,500 אלף ליש"ט בשבוע, במשכורת שצפויה להיות הגבוהה בכל הזמנים במדינה. "יש דברים יותר חשובים מכסף", אמר המאמן.

 

למרות שהדבר לא הוכרז רשמית ואף מעין הוכחש, התקשורת האנגלית די בטוחה שפפ גווארדיולה יאמן את מנצ'סטר סיטי החל מהעונה הבאה והיחס בהתאם. לפי דיווחים אחרונים, פפ לא נלהב לאפשר לג'ו הארט להמשיך לעמוד בשער הסיטי, ולכן הוא רוצה להחתים את שוער ריאל מדריד, קיילור נאבאס

 

העיתון "אס" פרסם על גבי השער שלו שמאמן ריאל מדריד הטרי, זינאדין זידאן, חולם להחתים את קשר יובנטוס, פול פוגבה, על תקן כוכב העל הבא של הקבוצה. מחירו עשוי להאמיר למעלה מ-100 מיליון יורו. בלם הבלאנקוס, סרחיו ראמוס, הזהיר שפוגבה יותר קרוב לברצלונה אחרי שזה אמר לו בטקס כדור הזהב שהחלום שלו הוא לשחק עם מסי. בנוסף, זידאן סימן גם את כוכב אברטון, רומלו לוקאקו כשעל פי ה"סאן" הבלאנקוס עתידים להציע 50 מיליון ליש"ט עבור הבלגי הנפלא.

 

 

תוכנית הספורט 'אונדה סרה' בטלוויזיה הספרדית בישרה אתמול בלילה כי נוליטו, חלוץ סלטה ויגו, קרוב יותר מתמיד לחתום בברצלונה. החלוץ שכרגע פצוע נמצא גם במו"מ עם ארסנל, אבל צפוי להירכש על ידי ברצלונה. השיחות בין הצדדים נכנסו להילוך גבוה, לפי דיווחים החתימה קרובה מתמיד והסכום המדובר הוא 20 מיליון יורו, למרות שסעיף השחרור שלו עומד על 18 מיליון. קיימת אפשרות שבמסגרת העסקה סנדרו יעשה את הדרך ההפוכה.

 

רונאלדיניו ישחק במדי פלומיננזה בגביע פלורידה בארה"ב, כשהמשחק הראשון ייערך ב-17 בינואר. נכון לעכשיו הוא ישחק במדי הקבוצה הברזילאית רק במסגרת הגביע.

 

אליסון, שוער נבחרת ברזיל, עשוי לעזוב את אינטרנסיונאל ולהצטרף לרומא בקיץ 2016. "בהחלט אפשרי יכול להיות שאחתום ברומא", אמר בראיון. "ב-2015 התקדמתי מאוד".

 

צ'לסי נואשת לחזק את החוד. על הפרק עומד אפילו שמו של הטוגולזי, עמנואל אדבאיור, ששוחרר מטוטנהאם ולא שיחק מאז הקיץ.

 

מנצ'סטר יונייטד חושקת בשוער מילאן, ג'יג'י דונארומה, ולפי ה"גזטה דלו ספורט" מוכנה לשלם עליו 40 מיליון יורו. מדובר על עיסקה שאמורה להתרחש רק בקיץ, ועשויה לרמז על כך שדויד דה חאה עשוי לעזוב בכל זאת כנראה לריאל מדריד.

 

קרל היינץ רומניגה הודה שבאיירן מינכן מעוניינת בגונסאלו היגוואין חלוץ נאפולי, אולם נכון לעכשיו קבוצתו לא מוכנה לשמוע על הצעות עבורו.

 

 

אחרי חצי שנה מאכזבת של החלוץ הברזילאי לואיס אדריאנו במילאן, הוא עשוי לעזוב לקבוצה הסינית ג'יאנגסו סונינג. מילאן תמכור את החלוץ שהגיע משחטאר דונייצק ב-14.5 מיליון יורו. הוא עלה למילאן 8 מיליון יורו, אבל איכזב יחד עם קרלוס באקה.

 

בתוך כך מילאן מחפשת לחזק את הקישור שלה, כאשר התקשורת המקומית מזכירה שמות כגון אקסל ויטסל מזניט סט. פטרסבורג, אבר באנגה (סביליה) או מרואן פלאיני (מנצ'סטר יונייטד).

 

חוס הידינק הודה שצ'לסי הולכת על חבל דק בכל הקשור לחלוצים שלה והוא רוצה חלוצים חדשים. רדמאל פלקאו פצוע, לואיק רמי לא שיחק מאז ה-19 בדצמבר וגם דייגו קוסטה פצוע. החלוץ הצעיר של הקבוצה פטריק במפורד שחזר מהשאלה אמור לשחק בעד 21 למרות שמדובר בכישרון גדול. הידינק הודה שאפילו לא ראה אותו משחק. קרלוס באקה וג'יימי וארדי מבוקשים בצ'לסי, אבל ספק אם יגיעו.

 

מנג'ר ווטפורד, קיקה סאנצ'ס פלורס, אמר ששני שחקני טוטנהאם אנדרוס טאונסנד ועמנואל אדביור, שכבר עזב, הם הדבר שהכי מתאים לקבוצתו. הצרעות הציעו 10 מיליון על טאונסנד, אבל טוטנהאם דורשת 14 מיליון ליש"ט.

 

 

פיורנטינה רוצה את חלוץ סאות'המפטון גרציאנו פלה בן ה-30, שהיה פצוע בשבועות האחרונים, לאחר ההפנמה שקומה באבקר עשוי לעבור לקריסטל פאלאס. אם פלה לא ישוחרר, על הכוונת של הויולה נמצא פאביו קוואליירלה הוותיק.

 

קיקה סולה, חלוץ אתלטיק בילבאו, שלא הרבה לשחק בקבוצה, מועמד להגיע בהשאלה למידלסברו, שעדיין רוצה להתחזק למרות שהיא בורחת ליריבותיה בצמרת הצ'מפיונשיפ בדרך הבטוחה לפריימרליג.

 

ארסנל מוכנה לשלם 12 מיליון ליש"ט על קשר אינטר מרסלו בורוזוביץ', שמשחק כמושאל באינטר מדינאמו זאגרב. התותחנים נמצא גם במו"מ לרכישת שני ניגרים ששיחקו שנה שעברה באליפות העולם עד גיל 17: קלשי נאווקלי וסמואל צ'אקווזי.

 

 

בשיקטאש רוצה לרכוש את שוער ארסנל, דויד אוספינה שלא מקבל דקות משחק העונה בשל בואו של פטר צ'ך. מתיו דבושי ביקש לעזוב את ארסנל כדי לשחק יותר ולשפר את סיכויו לשחק ביורו, כשמי שמעוניינת בו היא קבוצת התחתית אסטון וילה.

 

חואן סוניגה מנאפולי עובר לבלוניה. המגן הקולומביאני לא שיחק השנה אצל המאמן מאוריציו סארי.

 

אוסמה טאננה, קיצוני הולנדי מהראקלס ההולנדית, סגר בסט. אטיין הצרפתית.

 

ניוקאסל רוצה את ניקלאס בנדטנר מוולפסבורג תמורת 2.5 מיליון יורו. 

הקשר בן ה-17 שילו טרייסי, שחקן מקבוצת החובבים אבספליט יונייטד, חתם בטוטנהאם אחרי שהתאמן ושיחק עם הקבוצה עד גיל 18. 

יוריץ ראבט, קשרה הצרפתי של גראסהופרס, עבר ליאנג בויז ברן תמורת 2 מיליון יורו. 

 


אדבאיור. לונדון רוצה אותה, השאלה אם ייבחר בכחול או בצהוב-אדום? (Gettyimages)

 

אלסנדרו דיאמנטי בדרך לעזוב את ווטפורד בחזרה לארץ המגף, כשהמטרתו מסתמנת כאטלנטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי