Sport1 Banner

ניצחון בהארכה לאריזונה, גמר מחוז 5 ברצף לפטס

פיצ'ג'רלד. מהלך מנצח
פיצ'ג'רלד. מהלך מנצח | צילום: AFP

הקארדינלס גברו 20:26 על הפאקרס. 20:27 לניו אינגלנד על קנזס סיטי

(גודל טקסט)

לאחר שהפרידה בין הילדים למבוגרים במשחקי הוויילד-קארד, ליגת ה-NFL חזרה לעוד שבוע של פלייאוף בו המפסידה הולכת הביתה. במוקד משחקי הלילה (ראשון) היה הניצחון של אריזונה בהארכה מול גרין ביי, כשבמשחק המוקדם העפילו הפטריוטס לגמר AFC חמישי ברציפות.

 

ניו אינגלד פטריוטס – קנזס סיטי צ'יפס 20:27

 

המשחק המוקדם הפגיש שתי קבוצות שהגיעו במומנטום הפוך. הצ'יפס הגיעו לאחר 11 ניצחונות רצופים בעוד הפטס הפסידו 4 מששת משחקיה האחרונים ונראתה לראשונה זה הרבה זמן פגיעה. אבל כנראה שגם לפלייאוף חוקים משלו.

 

 

לפני המשחק היה ספק אם רוב גרונקובסקי יעלה למגרש, אבל אחרי שהוחלט שהוא כשיר לשחק, הוא היה בלתי ניתלן לעצירה. הטייט אנד סיים עם 83 יארד (בלבד) אבל עם שני טאצ'דאונים יקרים שהכריחו את קנזס סיטי לרדוף אחריהם כל המשחק. לצ'יפס עוד היתה הזדמנות לחזור ברבע הרביעי, אך אלכס סמית' בזבז את האופציות שניתנו לו.

 

גרונקובסקי ואדלמן. נשקים שוברי שוויון (AFP)

 

טום בריידי רשם 302 יארד, 2 טאצדאונים במסירה ואחד בריצה. זאת היתה גם החזרה של ג'וליאן אדלמן שרשם 100 יארד אוויריים והוכיח שהוא כשיר לפלייאוף. סמית' סיים עם 246 יארד באוויר, 44 על הקרקע וטאצ'דאון אחד. ג'רמי מק'לין וטרוויס קלסי נעצרו על 23 יארד כ"א.

 

אריזונה קארדינלס – גרין ביי פאקרס 20:26 (הארכה)

 

יש משהו אכזרי במשחקי הפלייאוף ה-NFL, כשמשחק אחד מכריע עונה שלמה. במשחק בין הקארדינלס לפאקרס זה הזדקק למהלך אחד בלבד והפך ברגע אחד את קרסון פאלמר לאדם שייזכר כווינר.

 

פאלמר. גם הוא יכול להיות ווינר (AFP)

 

לאחר שהזמן החוקי הסתיים בשוויון 20:20, אריזונה החליטה לא לבזבז את הזמן בהארכה. בריחה מדהימה של פאלמר מניסיון סאק הובילה למסירה גדולה עוד יותר ללארי פיצ'ג'רלד, שהמשיך ל-75 יארד. מהלך אחד לאחר מכן הוא המשיך מאיפה שהפסיק וחדר לאנדזון כדי להשיג את הטאצ'דאון המנצח.

 

פאלמר סיים את המשחק עם 349 יארד, 3 טאצ'דאונים ושני איבודים, פיצ'ג'רלד עם 176 יארדים אווריים וטאצ'דאון אחד ענק. אהרון רוג'רס רשם 261 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד. ג'ף ג'ניס, במשחקו השלישי בלבד העונה רשם 175 יארדים ושני טאצ'דאונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי