Sport1 Banner

מגן שווייצרי עשוי להגיע מגרמניה לשורות יונייטד

רודריגס. המחליף של שואו?
רודריגס. המחליף של שואו? | צילום: GettyImages

וגם: סיטי הצטרפה למירוץ אחר הזאר, לבנדובסקי יימכר תמורת 70 מיליון יורו?

(גודל טקסט)

חלון ההעברות מעביר הילוך. כמעט שבוע של העברות מאחורינו, השיא עוד לפנינו והדיווחים והספקולציות נמצאים בשיאם. לפניכם כל השמועות האחרונות וההחתמות הרשמיות.

 

רשמי

החלוץ הברזילאי ואגנר לאב בן ה-31 ששיחק העונה בקורינתיאנס, אך זכור בעיקר משנותיו בצסק"א מוסקבה, חתם במונאקו הצרפתית ששילמה עליו 1.5 מיליון יורו.

 

 

דייגו לוגאנו, הבלם האורוגוואי בן ה-35, עזב את סאו פאולו וחתם בסרו פורטניו.

 

בורנמות' ממשיכה להתחזק ואחרי שהחתימה את הארגנטיני חואן איטורבה בהשאלה מרומא, סגרה עם בניק אפובה מוולבס, שיעלה 12 מיליון ליש"ט. אחרי הניצחון בגביע האנגלי על ברמינגהאם 1:2 אמר המנג'ר אדי האו שהעסקה נסגרה בכפוף לבדיקות רפואיות. השחקן, שירוויח 50 אלף ליש"ט לשבוע, נרכש בינואר האחרון מארסנל ב-2 מיליון ליש"ט.

 

לאב. חוזר לאירופה (gettyimages)

 

ג'יאנלוקה גאודינו בן ה-19, בנו של שחקן העבר הגרמני מאוריציו, עזב את באיירן מינכן וחתם בסנט גאלן השווייצרית בהשאלה לעונה וחצי. בשנה שעברה הוא שיחק במדי באיירן ב-8 משחקים, העונה לא קיבל דקה אחת. הוא הצטרף לסינאן קורט, שעבר להרטה ברלין, ויאן קירשהוף, שנדד לסנדרלנד – שניהם עזבו את הסגל של באיירן.

 

הבלם השבדי לודביג אגוסטינוס (21) מקופנהאגן חתם בפאלרמו תמורת 3 מיליון יורו.

 

נוטינגהאם פורסט מהצ'מפיונשיפ החתימה את מגן נבחרת סלובקיה בויאן יוקיץ', ששיחק עד כה בוויאריאל. 

 

שמועות

 

הכותרות באנגליה מדברות על כך שרוברט לבנדובסקי שוקל לעזוב את באיירן מינכן. כבר פורסם שריאל מדריד רוצה אותו, אך כעת מדובר על כך שהוא רוצה אתגר חדש, כאשר שתי המנצ'סטריות וצ'לסי רוצות אותו גם כן. מחירו עשוי להגיע ל-70 מיליון ליש"ט בקיץ הקרוב, כך פורסם ב"אינדיפנדנט".

 

ב"בילד" פורסם שמנצ'סטר יונייטד הציעה 30 מיליון יורו על ריקרדו רודריגס, מגן וולפסבורג. הוא אמור להחליף את לוק שואו, שגמר את העונה.

 

 

מנצ'סטר סיטי נלחמת בריאל מדריד ופ.ס.ז' על רכישת אדן הזאר מצ'לסי אם יחליט לעזוב, כאשר מחירו נאמד ב-80 מיליון ליש"ט. בבלאנקוס רואים בו גלאקטיקו החדש ומאמינים שזינדין זידאן ישכנע אותו להגיע.

 

מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה שסביבה יש הכי הרבה פרסומים על רצונה לרכוש שחקנים, אבל באופן מוזר אמר בשבת לואיס ואן חאל שהוא לא חושב שיגיע רכש בינואר. המנג'ר לא רצה להגיב על הידיעות שפליפה אנדרסון בדרך ליונייטד מלאציו תמורת 36 מיליון ליש"ט. הבעיה עם אנדרסון היא שהוא דורש 5 אחוזים מסכום ההעברה לעצמו.

 

יונייטד מעוניינת לפי פרסום אחר ב"מסי היפני" יושינורו מוטו ממיינץ, שעשוי לעלות 12 מיליון ליש"ט. ואן חאל עקב אחרי החלוץ בן ה-23 מאז הגיע לבונדסליגה בתחילת העונה. הוא כבש 7 שערים ב-18 משחקים ועשוי להגיע במקום סיידו מאנה מסאות'המפטון, שמחירו גבוה.

 

מוטו. "מסי היפני" (gettyimages)

 

ארסנל רוצה רכש כפול לפי "סאנדיי סטאר". גרניט שאקה בן ה-23 ממנשנגלדבאך עלול לעלות 37 מיליון ליש"ט ואדריין ראביו מפ.ס.ז' עוד 15 מיליון ליש"ט. סוכנו הגיע ללונדון לדון ברכש. לפי הצהובון, ארסן ונגר החליט ללכת עליהם אחרי שפייר אמריק אובמיאנג סרב להגיע לתותחנים.

 

סטוק סיטי שוקלת להחתים את חלוץ ווסט ברומיץ' סיידו בראהינו, שמבוקש גם בטוטנהאם שמוכנה לשלם עליו 20 מיליון ליש"ט. התרנגולים מציעים את אנדרוס טאונסנד, שירד להתאמן עם הנוער כחלק מהעסקה לברומיץ'. גם ליברפול עשויה לנסות לרכוש אותו בגלל הפציעות של דניאל סטארידג'.

 

אברטון רוצה את אנדריי ירמולנקו מדינמו קייב ומוכנה לשלם עליו 21 מיליון ליש"ט. מנג'ר הטופיז רוברטו מרטינס רצה אותו מהקיץ וחושש שאם הוא ישחק ביורו 2016 מחירו יעלה. המנג'ר מחפש שחקן כנף בינואר. סטיבן נייסמית' עשוי לעזוב את גודיסון פארק לנוריץ' תמורת 8 מיליון ליש"ט. קייב לא רוצה לשחרר את ירמולנקו בגלל משחקה מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות.

 

ליברפול עדיין מחפשת בלם ואחד המועמדים הוא מרטין קאסרס, אבל במגן מעוניינות גם אינטר ומילאן. יובנטוס מעדיפה לא למכור את השחקנים שלה ליריבות ישירות, לכן ליברפול היא אחת היעדים המועדפים עליה.

 

פיורנטינה שוקלת לרכוש את בלם זניט סנט פטרסבורג לואיס נטו. אצל הוויולה רוצים לחזק את ההגנה אחרי ההפסד 3:1 ללאציו.  

 

מרוואן פלאיני עשוי לעזוב את יונייטד אם קבוצה תשלם עבורו 24 מיליון ליש"ט. ב"סאנדיי מירור" פורסם שמילאן עדיין רוצה בו. מנצ'סטר לא מוכנה להשאיל את הבלגי ורוצה להחזיר לעצמה את המחיר ששילמה עליו – 27.5 מיליון ליש"ט לאברטון בקיץ 2013. הקשר רוצה לעזוב כדי לשחק יותר.

 

בוני. לא התאקלם באיתיחאד (gettyimages)

 

ווסטהאם רוצה את בלם בנפיקה ליסנדרו לופס הארגנטיני, אבל כך גם פיורנטינה. מחירו מוערך ב-6 מיליון ליש"ט, כאשר בשני ייפגשו נציגי הפטישים עם אנשי בנפיקה.

 

סוואנזי סיטי מעוניינת להחזיר לשורותיה את ווילפריד בוני ממנצ'סטר סיטי אחרי שחלוץ חוף השנהב לא הצליח להתאקלם באיתיחד. הברבורים מכרו אותו לפני שנה ב-28 מיליון ליש"ט ועשויים להציע לסיטי להשאיל אותו עד סיום העונה. ג'ונג'ו שלבי, אקס ליברפול, עשוי לעזוב את הברבורים כאשר קריסטל פאלאס וניוקאסל נאבקות עליו. מחירו 14 מיליון ליש"ט. אם סיטי לא תסכים להשאיל, לסוואנזי יהיה כסף ממכירת שלבי. לפי השבועון "פיפל", סיטי מוכנה לשמוע הצעות עליו.

 

אברטון רוצה, על פי "סאן", את שוער צ'לסי אסמיר בגוביץ', שירד לספסל אחרי שטיבו קורטואה חזר לשחק ואת האקוואדורי של סוואנזי ג'פרסון מונטרו.

 

נוברט באלוג, חלוץ הונגרי בן 19 מדברצן, הגיע לאיטליה כדי לחתום בפאלרמו.

 

טורינו רוצה לשאול את שוער פאריס סן ז'רמן סלבטורה סיריגו.  

 

 

 

ניוקאסל רצה את הנרי סייבה מבורדו ומוכנה לשלם עליו 3 מיליון ליש"ט. בורדו רוצה יותר וגם סאות'המפטון בתמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי