Sport1 Banner

אוספינה חוזר לשער, ונגר: "שוער ברמה עולמית"

אוספינה. ונגר מאמין בו
אוספינה. ונגר מאמין בו | צילום: GettyImages

הקולומביאני שנעדר 3 חודשים יפתח מול סנדרלנד בגביע (16:50, ספורט2)

(גודל טקסט)

בפעם האחרונה שארסן ונגר הימר על השוער הקולומביאני, דויד אוספינה, התותחנים הפסידו בליגת האלופות בבית לאולימפיאקוס 3:2 ומאז הוא לא שיחק אפילו דקה במדי ארסנל. אך מסתמן כי היום ונגר יהמר שוב עליו בגביע נגד סנדרלנד (16:50, שידור ישיר בספורט2).

 

ונגר אמר שהחליט להשתמש באוספינה במשחקי הגביע ופטר צ'ך ינוח למשחקי הליגה, והוא מקווה שהקולומביאני שהסכים לא לעזוב את התותחנים בעקבות הקפאתו על הספסל יוכל להגיע עד לסוף המפעל ולזכות עם התותחנים בגביע אנגלי שלישי ברציפות.

 

 

לדברי המנג'ר הצרפתי אוספינה צריך סבלנות. הוא אפילו אמר שלדעתו "הוא שוער ברמה עולמית שיש לו עדיין עתיד בארסנל ויכול אולי בשנים הבאות לרשת את צ'ך. התייחסו אליו לא יפה בתקשורת אחרי הטעות נגד אולימפיאקוס, אבל כולם שכחו איזה חצי שנה מצוינת הייתה לו ב-2015. לא הבאתי את צ'ך בגלל שלא הייתי מרוצה מאוספינה, אלא בגלל שהייתה לי הזדמנות נדירה לשים עליו את היד. לצערי הקולומביאני נענש בגלל הבאת צ'ך, אבל אני מחזיק ממנו מקצועית".

 

ונגר הודה שהשוער המחליף שגה קשות נגד אולימפיאקוס, אבל אמר: "הבעיה שכאשר יש לך מעט הזדמנויות לשחק ואתה עושה טעויות באותו משחק בודד שיש לך כולם מתנפלים עליך וזה מוריד לך את הביטחון. הוא שוער נבחרת ויש לו יכולת, אבל לצ'ך יש הרבה יותר ניסיון".

 

צ'ך. "יש לו יותר ניסיון" (GettyImages)

 

מנג'ר ארסנל גם אמר שלפעמים מזלזלים בעמדת השוער ומתרכזים יותר בחלוץ, אבל לדבריו: "שוער יכול להציל קבוצה שלוש פעמים במשחק וחלוץ מספיק שיבקיע שער אחד ויביא לניצחון 0:1, כך שתפקיד השוער קריטי".

 

גם מהעבר השני יש סיפור מעניין על השוער שיעמוד מול ארסנל. שוער סנדרלנד הצעיר ג'ורדן פיקפורד בן ה-21, שאומרים כי עשוי להגיע לנבחרת אנגליה כשוער השלישי אחרי ג'ו הארט וג'ק באטלנד, יקבל צ'אנס. סאם אלרדייס יציב את השוער השלישי שלו אחרי ויטו מאנונה וקוסטל פאנטילימון וייתן לו את משחק הבכורה. ביג סאם היה מוותר על משחק הגביע לטובת מנוחה לליגה בה הוא נאבק נגד הירידה ומדורג לפני אחרון, אבל אמר: "החלטתי להחזיר את פיקפורד מהשאלה בפרסטון בגלל שהוא הרשים מאוד וקיבלתי עליו המלצות נפלאות. הוא יליד סנדרלנד, אוהד הקבוצה מגיל צעיר. אני חושב שהוא יהיה אחד משוערי העתיד של אנגליה".

 

מספר משחקני ההרכב הראשון של ארסנל ינוחו והצעיר הצרפתי בן ה-17 ג'ף ריינה-אדלייד עשוי לערוך בכורה. הוא נרכש הקיץ מלאנס הצרפתית.

 

הרכבים משוערים:

 

ארסנל: אוספינה, ביירין, גבריאל, קוסיילני, גיבס, ארטטה, צ'יימברס, צ'מברליין, ראמזי, ריינה-אדלייד, וולקוט

 

סנדרלנד: פיקפורד, ידלין, קואטס, בידלינג, מתיוס, ג'ונסון, גומס, לאנס, ווטמור, גראהם, בוריני

עוד באותו נושא: דויד אוספינה, פטר צ'ך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי