Sport1 Banner

"תהיה חוויית צפיה כמו בליגות הגדולות בעולם"

מאור מליקסון, ערן זהבי
מאור מליקסון, ערן זהבי | צילום: דני מרון

צ'רלטון תוביל את כל שידורי הכדורגל הישראלי מהעונה הבאה למשך 4 שנים

(גודל טקסט)

בתום הליך מכרזי ארוך ומורכב, נבחרה צ'רלטון להוביל את שידורי משחקי ליגת ווינר והליגה הלאומית, מהעונה הבאה ולמשך ארבע שנים לרבות אופציה לשנה נוספת. המפרט כולל את המשחק המרכזי בליגת ווינר, יתר משחקי המחזור, שידור משחקי גביע המדינה, גביע הטוטו, אלוף האלופים, משחקי הליגה הלאומית ותוכנית סיכום השבת.

 

כל משחקי ליגת ווינר יצולמו וישודרו בשידור חי, באופן כזה שיבטיח לכל מועדוני ליגת העל חשיפה רציפה לאורך כל עונת המשחקים. הדבר יהווה ארגז כלים עבור המועדונים לגיוס חסויות, ספונסרים והסברת העניין בקרב הצופים והטוטו. 

 

 

משחקי הליגה הלאומית ישודרו על פי מתכונת של משחק מרכזי אחד בשידור חי, במסגרת שידור של ערוץ "הקיבוץ" (מספר משחקים במקביל) והמשחקים הנותרים יצולמו עבור אתר האינטרנט.

 

יורם באומן, יו"ר מנהלות הליגה המקצועיות בכדורגל, אמר: "אנחנו למעשה מייצרים תשתית לשדרוג איכות הכדורגל הישראלי באמצעות הזרמת כסף מהמפרסמים. אנו נקרא לכל הספונסרים הגדולים להיכנס לספורט הישראלי, בזכות החשיפה העצומה הצפויה להם בטכנולוגיות המובילות בעולם. זהו יום של חג לכדורגל המקצועי בישראל. אני משוכנע שתוצאות המכרז יהוו פריצת דרך משמעותית לכדורגל הישראלי".

 

אורן חסון, מנכ"ל מנהלות הליגה המקצועיות בכדורגל: "בדקנו את כל האופציות, גם מחו"ל, ובחרנו בדרך הטובה ביותר מבחינתנו. חווית הצפייה תהיה מדהימה, כפי שנהוג במקומות הכי גדולים בעולם. קבוצות הכדורגל ייהנו בשנים הקרובות. אנחנו רוצים להגדיל את המשאבים ולהגשים את החזון של המנהלת לשיפור הכדורגל בישראל". 

עוד באותו נושא: אורן חסון, יורם באומן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי