Sport1 Banner

"אוסקר גרסיה יחתום בזלצבורג ביום שני"

גרסיה. בקרוב באוסטריה?
גרסיה. בקרוב באוסטריה? | צילום: עדי אבישי

דיווח: הספרדי צפוי להתמנות לאחר שהתנה את הגעתו בהישארותו של סוריאנו

(גודל טקסט)

העיתון "ספורט" הספרדי מדווח שאוסקר גרסיה, אקס מכבי ת"א, יחתום במהלך השבוע הבא על חוזה לשנתיים ברד בול זלצבורג לאחר מו"מ ארוך ומייגע שארך מספר שבועות. קבוצתו האוסטרית של עומר דמארי אמנם מוליכה את הליגה בארצה, אבל פיטרה לא מזמן את מאמנה פטר זיידלר.

 

על פי הדיווחים בספרד, גרסיה התנה את הגעתו בהישארותו של חלוץ הקבוצה, ג'ונתן סוריאנו שהוזכר כמועמד להגיע לברצלונה ועוד מספר רב של קבוצות ברחבי היבשת. הנהלת המועדון, ככל הנראה, כיבדה את בקשתו של המאמן והצדדים הגיעו לסיכום עקרוני וכאמור, ביום שני הקרוב, המהלך צפוי להפוך לרשמי.

 

תחת זיידלר שהגיע מלייפציג הגרמנית כשלה זלצבורג בשתי המסגרות האירופיות, מוקדמות ליגת האלופות והפלייאוף של שלב הבתים בליגה האירופית. גם בליגה הייתה לראשי הקבוצה ציפייה לאליפות קלה נוספת אבל רד בול מתקשה ליצור פער.

גרסיה אימן בעונה שעברה את ווטפורד, אך נאלץ לעזוב בשל בעיות רפואיות. הקטאלוני, ששוהה כעת בישראל בביקור פרטי, אימן את מכבי תל אביב בעונת 2012/13 ובתחילת עונת 2014/15 וכמו כן היה מאמן ברייטון מהצ'מפיונשיפ.

 

עומר דמארי רשם ארבעה שערים ב-13 הופעות במדי זלצבורג אליה הגיע בקיץ האחרון מלייפציג, מספרים שהוא יקווה לשפר אם וכאשר יגיע המאמן.

 

סוכנו של גרסיה אף חשף כי המאמן מחזיק בהצעה מליון הצרפתית שמעוניינת שבשורותיה הוא ישקם את הקריירה שלו ויחלץ אותה מעונה עגומה.

עוד באותו נושא: אוסקר גרסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי