Sport1 Banner

חימום לקרנבל: האליפויות המקומיות

זה רוברטו ופלמייראס יהיו שם בשביל האוהדים?
זה רוברטו ופלמייראס יהיו שם בשביל האוהדים? | צילום: Gettyimages

רגע לפני הקרנבל, הטורניר שגורמים גאווה לכל ברזילאי והקפיצו לתודעה שחקנים כמו דקו, פפה ודייגו קוסטה

(גודל טקסט)

לפני הקרנבל שמתחיל בשבוע השני של פברואר מחממים רגליים. לא לדאוג – הקרנבל מתקיים כמו כל שנה מ-1640 כשהפורטוגלים הגיעו ומצאו את האינדיאנים והתחיל הקרנבל, לא נראה שגם ב-300 השנים הבאות יבטלו איזה קרנבל. בינתיים מתחממים בברזיל באליפויות המחוזיות. הפאוליסטה, האליפות של סאו פאולו, והקריוקה – אליפות איזור ריו דה ז'ניירו, בראש.

 

עונת הפאוליסטה. 20 קבוצות וביניהן סאו פאולו, קורינתיאנס, פלמייראס וסנטוס, אלופת הפאוליסטה 2015, ועוד 15 קבוצות יתחרו על הזכות להסתובב בעיר עם חולצה של הקבוצה שלך. האוהדים אוהבים באמת את האליפויות המחוזיות. זה בבית, קרוב לבית, בתוך הבית.

 

אליפות של ריו, אליפות סאו פאולו או אליפות מינאס נחשבות להרבה יותר מרגשות בשביל האוהדים האלו מהברזילראו, שזו ליגה יותר גדולה, יותר רצינית, יותר נחשבת וגם מסדרת מקום בליברטדורס. הכל קשה מדי. תן לאוהדים את האליפות המקומית – הפאוליסטה, הקריוקה, המינייראו – הם יהיו שמחים כל השנה עד הפאוליסטה 2017.

 


סנטוס תחגוג עוד תואר מקומי? (Gettyimages)

 

מבחינת כדורגל, זו הבמה הכי טובה לכל שחקן, צעיר שרוצה להראות לכולם שמקומו בכיתה של הגדולים. לוותיקים יותר מתמקדים עם העיניים בברזילראו ותמיד פוזלים לאירופה. שחקנים כמו דייגו קוסטה, פפה, דקו, בלטי, אנדרסון טליסקה ועוד הרבה התחילו בפאוליסטה ולא הספיקו אפילו ברזילראו אחד וכבר היו באירופה.

 

הקבוצות עצמן מתכוננות לדבר האמיתי, שזה הברזילראו במאי. כולם רוצים לראות מה יש להן למכור לנו, מסוף ינואר ועד ה-8 במאי יש לנו מעט זמן והרבה שחקנים לבדוק, לבחור, לחלום שהוא יצליח. אנחנו נהיה איתם בשידורים ישירים – תצטרפו.

 


דקו. התחיל בברזיל לפני הקרנבל (Gettyimages)

עוד באותו נושא: פפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי