Sport1 Banner

מיד: רוני ומרסיאל בחוד של יונייטד בגביע אצל דרבי

ינסה לסחוב את מנצ'סטר לשלב הבא. רוני
ינסה לסחוב את מנצ'סטר לשלב הבא. רוני | צילום gettyimages

ואן חאל: "לא ביקשתי להתפטר, אבל יכול להיות שיפטרו אותי אם נפסיד"

(גודל טקסט)

נדמה היה שמצבו של לואי ואן חאל השתפר מעט, אולם ההפסד במחזור הליגה האחרון לסאות'המפטון השיב לכותרות את סוגיית מעמדו המעורער. ההולנדי ערך מסיבת עיתונאים סוערת בה הבהיר שמעולם לא ביקש להתפטר ממנצ'סטר יונייטד והדגיש שהוא לא מתכוון לעשות זאת בעצמו. יחד עם זאת, ואן חאל בחר לציין כי ייתכן ויפוטר אם יפסיד במשחק הגביע אצל דרבי קאונטי הערב (21:45, שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

 

המאמן התחנן בפני אוהדי היונייטד להאמין בו שיוכל להוציא את הקבוצה מהבוץ, אבל באותה נשימה גם הודה שהצורה בה הקבוצה משחקת היא נוראית ובקשתו היא כמעט בלתי אפשרית.

 

 

"אני תלוי יותר באמונה מאשר בעובדות", אמר ואן חאל. "אנחנו מחוץ לארבע הגדולות, הפער שלנו מהמקום הרביעי גדול ולכן לא קל להאמין שיהיה טוב". ההפסד לסאות'המפטון לווה בשריקות בוז צורמות באולד טראפורד, אבל ההולנדי סבור שההנהלה והמנכ"ל אד וודוורד עדיין תומכים בו. "זה פנטסטי שתומכים בי, אבל זה גורם לכך שאני נמצא יותר בלחץ כי יש ציפיות. כשאתה יודע שזה המשחק האחרון שלך ואין יותר ציפיות ממך אתה פחות לחוץ". ואן חאל אמר כמה פעמים שלא ביקש להתפטר. "כולם יודעים שחתמתי לשלוש שנים ומצידי אני רוצה להמשיך עד סיום החוזה שלי. זה לא שאני רוצה להמשיך לעוד משחק אחד, אני רוצה לסיים את החוזה". 

 

 

יונייטד גם ממשיכה לסבול מפציעות של שחקניה. מלבד לוק שואו שגמר את העונה, אנטוניו ולנסיה, מרכוס רוחו, מתיאו דמיאן, בסטיאן שוויינשטייגר, אשלי יאנג, מייקל קאריק ופיל ג'ונס פצועים: "כשאתה רואה שיש בקבוצה שמונה פצועים אתה לא יכול להאשים את המנג'ר", אמר ההולנדי.

 

טיפ מאנצ'לוטי

השדים האדומים פוגשים את דרבי, שהוליכה את הצ'מפיונשיפ עד לפני חמישה מחזורים עד שספגה הפסדים מביכים, 3:0 לברמינגהאם ו-4:1 לברנלי, שדירדרו אותה עד המקום החמישי. מנג'ר האיילים, פול קלמנט, לא הסתיר את העובדה שהוא מעריץ את מנצ'סטר יונייטד ואף הודעה שהוא ינסה להשיג את חולצתו של ריאן גיגס בשל היותו אספן חולצות. יש לו במשרד בין היתר חולצות של דוויד בקהאם, כריסטיאנו רונאלדו וזלאטן איברהימוביץ'.

 

"אני מאוד אוהב את הגביע, היציאה מהמנהרה בוומבלי והנפת הגביע זו התרגשות עצומה". סיפר בהתרגשות קלמנט, ששימש בעבר כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי. המאמן אף הודה כי הרים טלפון לאיטלקי וביקש ממנו טיפים להתמודדות: "אני בקשר רציף איתו, ואני יודע שאם אני צריך עזרה ממנו הוא תמיד יעזור. הפילוסופיה שלו תמיד היתה לעבוד עם השחקנים מקרוב ולהתעלם מהכל".

 

יחליף חולצה עם גיגס? קלמנט (gettyimages)

 

דרבי הפסידה בכל ששת משחקיה האחרונים בגביע האנגלי נגד היונייטד וספגה 19 שערים. הם לא ניצחו בגביע את היונייטד מאז 1897. הפעם האחרונה שבה היא ניצחה בגביע קבוצה מהפריימר-ליג הייתה ב-1998 עם ניצחון על סאות'המפטון. יחד עם זאת, האיילים לא ניצחו קבוצה מהליגה העליונה כשהם בליגת המשנה מאז ניצחון על נוריץ' ב-1984.

 

הרכבים:

 

דרבי: סקוט קרסון; סיירוס כריסטי, ריצ'ארד קואג, כריס מרטין, ג'ייסון שאקל,  בראדלי ג'ונסון, ג'ייקוב באטרפילד, ניק בלאקמן, טום אינס, ג'ורג' ת'ורן, סטפן וורנוק.

 

מנצ'סטר יונייטד: דוד דה חאה; גייז'רמו וארלה, כריס סמולינג, דאלי בליינד, קמרון בורת'וויק-ג'קסון; מרואן פלאיני, מורגן שניידרליין, ג'סי לינגארד, חואן מאטה; אנטוני מרסיאל, ויין רוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי