Sport1 Banner

האיגוד הבינ"ל יבדוק את התנהלות מלזיה

יואב עומר. לא מגן על תוארו
יואב עומר. לא מגן על תוארו | צילום: עמית שיסל, איגוד השייט

התאחדות השייט תבדוק מדוע ישראל לא הורשתה להיכנס: "הנושא די רגיש"

(גודל טקסט)

התאחדות השייט הבינלאומית הודיעה כי תבדוק את הנסיבות שהובילו לכך שישראל לא יכלה לשגר משלחת לאליפות העולם בגלישת רוח לנוער. יואב עומר ונוי דריהן לא יקבלו הזדמנות להגן על תאריהם באליפות, שהחלה היום (ראשון) בלאנגקאווי, מלזיה, לאחר שאיגוד השייט הישראלי הודיע בשבוע שעבר כי לא ישלח משלחת בשל הדרישות של הוועדה המארגנת והעיכוב בקבלת הוויזות.

 

איגוד השייט מסר להתאחדות השייט הבינלאומית, לוועד האולימפי הבינלאומי ולמארגני התחרות במלזיה כי הגולשים הישראלים לא יתחרו לאחר שהמארחים התנו את השתתפותם בהופעה ללא דגל ישראל וללא סמלים המזוהים עם מדינת ישראל על הביגוד ועל הגלשנים ובאי השמעת ההמנון הישראלי במידה של זכייה במדליית זהב.

 

 

"כמו בכל עניין דיפלומטי מדובר בנושא די רגיש", נכתב בהודעה של נשיא ההתאחדות הבינלאומית, קרלו קרוצ'ה. "ההתאחדות הבינלאומית מחויבת להבטיח את השתתפותם של ספורטאים מכל המדינות ולוקחת את העניין ברצינות".

 

קרוצ'ה הוסיף כי נציג מטעם האיגוד נשלח למלזיה לבדוק את העניין וכי המארגנים נתבקשו לספק הסברים. "האיגוד העולמי מצפה מהמארגנים של התחרויות להרשות לגולשים מכל המדינות להתחרות על בסיס שווה", הסביר הנשיא.

עוד באותו נושא: יואב עומר, נוי דריהן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי