Sport1 Banner

דיווח: ארסנל קרובה לצרף את נוליטו בינואר

נוליטו. יגיע לאמירויות?
נוליטו. יגיע לאמירויות? | צילום: Gettyimages

החלוץ: "בקרוב אאריך את החוזה בויגו". ברצלונה תנסה לרכוש את לאבסי?

(גודל טקסט)

ברצלונה וארסנל הוגרלו זו מול זו בשלב שמינית הגמר ליגת האלופות והעיתון "אל מונדו דפורטיבו" כבר כינה את התותחנים "היריבה היקרה שלנו". בקטאלוניה מחלקים שבחים לקבוצה הלונדונית, אבל ייתכן שארסנל בדרך לעשות מחטף ולהעביר לשורותיה את אחד השחקנים שהיה מבוקש בבארסה.

מדובר בשחקנה של סלטה ויגו, נוליטו, שלואיס אנריקה רוצה לראותו בברצלונה. החלוץ הספרדי עשוי למצוא את עצמו בארסנל בחלון ההעברות הקרוב, הרי שדני וולבק פצוע תקופה ארוכה ולפי הדיווחים הבוקר אמור לחזור רק בינואר, לכן התותחנים נמצאים במו''מ מתקדם עם ראשי סלטה לגבי צירופו של החלוץ תמורת 18 מיליון יורו. 

ברצלונה, שלא רוצה להוציא סכומי כסף גדולים בגלל חוק הפייר פליי הפיננסי, לא תשלם סכום שכזה עבור השחקן בן 28, למרות שלואיס אנריקה היה שמח לחזור ולשתף פעולה עם נוליטו אחרי שכבר עבדו יחדיו בסלטה לפני שנתיים. בוויגו רוצים לחדש את חוזהו של נוליטו ולהעלות את סעיף השחרור ל-25 מיליון יורו, אבל נראה שהחלוץ ישוחרר גם תמורת 18 מיליון יורו כבר החורף.

לפי הידיעות ארסנל אפילו הציעה 19 מיליון יורו כדי לקבל עליו זכות ראשונים וכדי שקבוצה אחרת לא תגנוב אותו. זה יהיה צחוק הגורל אם נוליטו ישחק ואף יכבוש במדי ארסנל נגד בארסה. הספרדי עשה זאת כבר העונה בניצחון המדהים של סלטה ויגו על ברצלונה 1:4.

מי שמערים קשיים על העסקה כרגע הוא נוליטו בעצמו, שהתראיין לתקשורת הספרדית וסיפר כי הוא על סף חתימת חוזה חדש בויגו: "כל מה שמדברים – רק שמועות. אני מאושר בסלטה, ובקרוב מאוד אחתום על חוזה חדש. נשאר לסגור רק עוד כמה דברים קטנים, אני בטוח שזו ההחלטה הנכונה עבורי".

בתוך כך, העיתון "מונדו דפורטיבו" פרסם שאסקיאל לאבסי, שחקנה של פ.ס.ז', אמר למקורביו שהוא מעוניין להגיע לברצלונה אחרי שחבריו לנבחרת ליאו מסי וחאבייר מסצ'ראנו ביקשו ממנו אישית לבוא לבארסה בחודש ינואר הקרוב. המכשול היחיד להגיע לבירת קטלוניה הוא לא הכסף אלא אורך החוזה שיקבל. פ.ס.ז' עשויה לדרוש עליו רק 8 מיליון יורו מאחר וחוזהו בקבוצה מסתיים בקיץ, אבל הוא דורש חוזה ארוך בבארסה ולא קצר.

לאבסי מעדיף לא לחזור לאיטליה בה שיחק במדי נאפולי ובגיל 30 רואה הזדמנות כמעט אחרונה לשחק בקבוצה הטובה בעולם. גם אלשנדרו פאטו, ששמו נקשר למספר מועדונים בפרמייר-ליג, ייתכן ויגיע למועדון. 


מסי ולאבסי. ישתפו פעולה גם במדי בארסה? (Gettyimages)

מעבר להגרלה ברצלונה המשיכה להתאמן אתמול לקראת משחקה ביום חמישי נגד אלופת אסיה, גואנגז'ו הסינית (21:25, שידור ישיר בספורט1). אתמול באימון מילא ג'רארד פיקה את מקומו של ניימאר הפצוע והתאמן לצד ליאו מסי ולואיס סוארס בחוליית ההתקפה. ברסה קיימה אימון פתוח לילדי יפן, כאשר ברובו השחקנים קיימו אימון שחרור אחרי טיסה של 13 שעות.


פיקה. יעשה הסבה מקצועית? (Gettyimages)

ג'ורדי אלבה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הסינים ואמר: "אם נזכה בתואר חמישי העונה מתוך שישה אפשריים זה יהיה היסטוריה. זה טורניר קצר, אבל מאוד אינטנסיבי. אני רוצה את התואר של גביע העולם לקבוצות בארון שלי. לא יהיה קל להגיע לגמר. ביומיים שנותרו אנחנו נלמד את היריבה שלנו. יש לה הרבה שחקנים איכותיים ובהם רוביניו". 

עוד באותו נושא: אסקיאל לאבסי, נוליטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי