Sport1 Banner

לאחר שהוכיח את נאמנותו למולדת, הגיע מסי לדובאי

עוד טקס. מסי בדובאי
עוד טקס. מסי בדובאי | צילום: AFP

הפרעוש, שהצטלם עם חולצת ריבר, הגיע למפרץ והשתתף בחלוקת פרסים

(גודל טקסט)

פרשת היריקות והקללות שספג ליאו מסי מאוהדי ריבר פלייט מסרבת להירגע. כזכור, אוהדים אחדים של המיליונרים תפסו את הפרעוש בשדה התעופה של טוקיו, רגע לפני שברצלונה המריאה הביתה אחרי הזכייה בגביע העולם למועדונים.

 

אוהד ריבר ירק על מסי, שניסה בתגובה להכות אותו, אך נבלם בידי חבריו לקבוצה לואיס סוארס וחאבי מסצ'רנו כמו גם המאמן לואיס אנריקה שניסה להרגיע את הרוחות. 

 

 

מאז האירוע עוסקת ארגנטינה בשאלת הנאמנות של מסי: האם ליבו עדיין בארגנטינה, או שמא כל כולו בברצלונה. למרות שנשיא ריבר כינה את האוהד מטומטם הרשתות החברתיות חוגגות על הפרשה ולא מפסיקות לעקוץ את מסי.

 

 

מתברר כיום שלא היה מקום להתקפה על מסי. תמונה שרצה ברשת מראה שהפרעוש, שכבש את השער הראשון בגמר בו ניצחה בארסה 0:3, נכנס לאחר המשחק לחדר ההלבשה של ריבר, שוחח עם חלק מהשחקנים ואפילו הצטלם עם חולצת המועדון.

 

התמונה מהווה צפירת הרגעה בארגנטינה, וכעת הדיבורים במולדתו של הפרעוש הינם שהוא אמנם משחק בברצלונה והלב שלו שייך לקבוצה, אך הוא אינו מהיכן הגיע ולאן יחזור בעתיד.

 

בתוך כך, הגיע מסי לטקס גלוב סוקר אוורד שמתקיים בדובאי בזמן פגרת החורף של הליגה הספרדית. הכוכב הארגנטיני הגיע למדינת המפרץ בצוותא עם נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו, שהילל אותו במסיבת העיתונאים הרשמית של האירוע והדגיש כי מדובר בשחקן הטוב בהיסטוריה.

 

מסי מגיע לדובאי (AFP)

עוד באותו נושא: ג'וזף ברתומאו, ריבר פלייט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי