Sport1 Banner

צפו: קיין כבש ועקף את זהבי ב-0:4 של אנגליה נגד קוסובו

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים
שחקני נבחרת אנגליה חוגגים | ROBERT ATANASOVSKI/AFP via Getty Images

בית א' ננעל: החלוץ מדורג ראשון בטבלת הכובשים עם 12 שערים. ווינקס, ראשפורד ומאונט השלימו ניצחון קליל עבור שלושת האריות. במקביל, סגנית הבית הפסדה אצל נועלת הבית לעיני מגרש ריק מצופים בעקבות גזענות

(גודל טקסט)

משחקי מוקדמות יורו 2020 הגיעו למחזורי הסיום, כשהערב (ראשון) נבחרת אנגליה השלימה את הקמפיין המוצלח עם 0:4 אצל קוסובו. במקביל, נבחרת צ'כיה הסגנית הפסידה 0:1 לבולגריה, שעד ערב המחזור הייתה במקום האחרון בבית עם ניצחון בודד.

קוסובו – אנגליה 4:0
במשחק שהיה לפרוטוקול, גארת' סאות'גייט בחר לעלות בהרכב מעט משני, אך העניק להארי קיין וראחים סטרלינג את המקום בהרכב. עבור הכוכב של מנצ'סטר סיטי, זה היה משחק החזרה לנבחרת לאחר שהושעה מהמחזור הקודם עקב התקרית האלימה עם ג'ו גומס. במהלך המחצית הראשונה האנגלים בעיקר ניסו לדחוף כמה שיותר קדימה ומצאו את הרשת בדקה ה-32, לאחר מהלך אישי מוצלח של הארי ווינקס מטוטנהאם.

הקצב הגבוהה נרגע במהלך החצי השני, אך בדקות הסיום האורחת החליטה לסיים את סיפור המשחק ולהבטיח את הניצחון – קיין מצא את הרשת בדקה ה-79, לאחר שניצל טעות בהגנת היריבה ממסירת רוחב של סטרלינג, ובכך הפך לכובש הבכיר בטורניר המוקדמות ועף את ערן זהבי. ארבע דקות לאחר מכן מרקוס ראשפורד נעץ את השלישי, ובדקה ה-91 מייסון מאונט קבע את תוצאות המשחק.

הארי קיין. עקב את ערן זהבי ונמצא בראש רשימת הכובשים עם 12 שערים (Michael Regan/Getty Images)

בולגריה – צ'כיה 0:1
זכר לתקריות הגזעניות נגד נבחרת אנגליה, נבחרת בולגריה אירחה הערב את סגנית הבית צ'כיה לעיני אצטדיון ריק. עוד לפני שריקת הפתיחה, הנבחרת המקומית דורגה במקום האחרון לאחר שלא הצליחה לרשום ניצחון אחד במהלך המוקדמות. לאחר מחצית ראשונה מאופסת וללא הרבה מצבים, בדקה ה-56 הרשת זזה באצטדיון בסופיה, לאחר שוואסיל בוז'יקוב סיפק נגיחה טובה מאוד לאחר כדור חופשי של קיריל דספוסוב, והעניק לנבחרתו את הניצחון בכורה, במשחקן הראשון של המאמן גאורגי דרמנדזייב על הקווים.

חבל שלא היו אוהדים. שחקני בולגריה חוגגים (NIKOLAY DOYCHINOV/AFP via Getty Images)
חבל שלא היו אוהדים. שחקני בולגריה חוגגים (NIKOLAY DOYCHINOV/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי