Sport1 Banner

15,000 אוהדים ילוו את הפועל באר שבע לטדי

אוהדי בש. עולים לירושלים
אוהדי בש. עולים לירושלים | צילום: מאיר אבן חיים

האדומים יארחו הערב (19:50 בספ' 2) את ת'ון. ראדי יפתח, שהר על הספסל

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תחל הערב (19:50, ישיר בספורט2 HD) את הקמפיין האירופאי, כשתארח את ת'ון השוויצרית באצטדיון טדי במסגרת השלב השני של מוקדמות הליגה האירופאית.

בקבוצה מצפים בכליון עיניים למשחק הערב, אליו צפויים להגיע גם קרוב ל-15,000 אוהדים אדומים שיעשו את הדרך מבאר שבע עד ירושלים כדי לתמוך בקבוצה. 

בצוות המקצועי בראשותו של ברק בכר, יודעים כי לקמפיין האירופאי תהיה משמעות גדולה מאוד באיך שהקבוצה תראה בהמשך העונה. ככל שהקבוצה תתקדם באירופה לבכר תהיה אפשרויות לתת דקות משחק לכמה שיותר שחקני סגל. 

בכר הבהיר ביומיים האחרונים לשחקנים את משמעות המשחק מול השוויצרים וביקש מהם להמשיך ביכולת הטובה שהציגה הקבוצה בסיום מחנה האימון בפולין.

ברדה. פותח בחוד נגד ת'ון (מרק ישראל סאלם)

המאמן די סגור על ההרכב שצפוי לפתוח הערב. וויליאם סוארס ושיר צדק יפתחו במרכז ההגנה. מהראן ראדי, הרכש החדש והנוצץ שהגיע ממכבי תל אביב ישחק במרכז הקישור.

בן שהר ואתוני נוואקמה שהצטרפו לקבוצה מאוחר ולא עשו הכנה מלאה, יתחילו את המשחק על הספסל. בחוד ישחק אליניב ברדה. מאור בוזגלו ומאור מליקסון יתמכו בו דרך האגפים.

הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, שיר צדק, וויליאם סוארס, אופיר דודזאדה, ג'ון הוגו, אובידיו הובאן, מהראן ראדי, מאור מליקסון, מאור בוזגלו, אליניב ברדה. 

עוד באותו נושא: ת'ון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי