Sport1 Banner

מקלין קרוב למילאנו, באביט מועמד במקומו

מקלין. מכבי מעדיפה גבוה עם קליעה
מקלין. מכבי מעדיפה גבוה עם קליעה | צילום: Gettyimages

פורוורד אלבא לא יגיע למכבי ת"א בסופו של דבר, הגבוה מניו אורלינס יצטרף?

(גודל טקסט)

אחרי שכבר היה עם רגל וחצי במכבי תל אביב, נראה שג'אמל מקלין לא יגיע ארצה בקרוב. הפורוורד המצטיין של אלבא ברלין, שעל פי הדיווחים סיכם בשורות הצהובים, נמצא במו"מ מתקדם עם ארמאני מילאנו ועשוי לחתום בה עוד היום (חמישי).

 

הפורוורד האמריקאי, בוגר אוניברסיטת אקסביאר, שיחק בעונה שעברה באלבא ברלין. רגע השיא שלו בעונה היה עוד לפני פתיחתה הרשמית, כאשר קלע שלשת ניצחון מטורפת מול אלופת ה-NBA דאז, סן אנטוניו ספרס. הוא סיים את עונת הרוקי שלו ביורוליג עם 13.0 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים ב-25 דקות למשחק.

 

 

מקלין, ששיחק בעבר גם בליובן ואוסטנד הבלגיות ובטלקום בון הגרמנית, הצטיין בניצחון החוץ על מכבי ת"א בטופ 16 עם 18 נקודות, 6 ריבאונדים ומדד 25. בהמשך נפצע, החמיץ מספר משחקים ובקרב על המקום בהצלבה מול הצהובים נעצר על 10 נקודות ב-1 מ-8 בלבד מהשדה.

 

 

לאחר החתמתו של טרבור מבקווה ולאור העובדה שוויטור פבראני קרוב להצטרפות, גם הצהובים נסוגו מעט מהרעיון להחתים את מקלין בימים האחרונים. בצוות המקצועי מעוניינים בגבוה עם קליעה מבחוץ והשם החם כרגע הוא לוק באביט, שהוזכר כמועמד להצטרף כבר במהלך העונה שעברה.

 

הפורוורד האמריקאי בן ה-26 (2.06 מ') שיחק אשתקד בניו אורלינס פליקנס ונחשב כרגע לשחקן חופשי. הוא שוקל חזרה לאירופה אחרי ששיחק לפני שנה וחצי בניז'ני נובגורוד, אך קודם לכן צפוי למצות את אופציית ה-NBA. בעונה החולפת הוא רשם 4.1 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-51% מרשימים מעבר לקשת ב-63 משחקים במדי ניו אורלינס.

עוד באותו נושא: ג'אמל מקלין, לוק באביט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי