Sport1 Banner

"אני מרוצה ממה שהקבוצה עשתה במגרש"

יוקאנוביץ'. הפסד שני בשלב הבתים
יוקאנוביץ'. הפסד שני בשלב הבתים | צילום: מני בן ארי

יוקאנוביץ' "לא מאוכזב" אחרי ה-2:0 לדינמו. זהבי: "אנו במגמת שיפור"

(גודל טקסט)

אחרי התבוסה 4:0 לצ'לסי במחזור הראשון של שלב הבתים, נוצחה הערב (שלישי) מכבי ת"א 2:0 במשחק הבית באיצטדיון סמי עופר מול דינמו קייב.

 

"זו שאלה שלילית מאוד", התעצבן סלבישה יוקאנוביץ' כאשר נשאל אם יש סיכוי שמכבי ת"א תסיים את שלב הבתים ללא נקודות או שערי זכות, "אנחנו נילחם על הנקודות בהמשך. אחרי 11 שנה, מכבי ת"א הגשימה את החלום לשחק בליגת האלופות. ננסה להילחם כדי להביא נקודות, אבל זה קשה מאוד. בסופו של דבר לא היינו מספיק חזקים בשביל להבקיע".

 

 

"הערב שמתי על המגרש כל מה שעמד לרשותי", הדגיש המאמן, "אני לא מאוכזב, אני מרוצה ממה שהקבוצה שלי עשתה במגרש. דינמו קבוצה יותר טובה מאיתנו. בסך הכל אני יכול להיות מרוצה. יש עוד 12 נקודות בקופה ואנחנו נילחם על כל אחת מהן".

מוראש כובש וסוגר עניין (ערן לוף)

"קיבלנו שערים בדקות קריטיות", סיכם ערן זהבי המאוכזב, "פתחנו את המשחק קצת מהוסס, אבל אחרי השער שלהם הראנו שאנחנו יכולים להתמודד בדקות האלה. שיחקנו כדורגל טוב, כדורגל התקפי. אנחנו במגמת השתפרות, שיחקנו נגד קבוצה מצוינת. באופן אישי, אני מתרכז בלשחק טוב ולעזור לקבוצה. לפעמים אני מבקיע ולפעמים לא. בסך הכל, לא היו לי מצבים שהחמצתי שערים".

 

"אחרי ההגרלה אמרתי שהיא מאוד קשה", הזכיר הקפטן, "נשמע שהיריבות הן לא מאריות אירופה, אבל אלו קבוצות ברמה הכי גבוהה שקשה לשחק נגדן. נבחן את עצמנו ברמות האלה. אני שמח שהצלחנו להראות רגעים טובים במשחק, אבל נצטרך לעשות את זה יותר ולאורך זמן, ונצטרך להזיע".

 

זהבי. "נצטרך להזיע" (ערן לוף)

 

"ברור שגרף ההשתפרות לא מספק, אין מה לעשות אנחנו בליגה של הגדולים" סיכם ברק יצחקי " אנחנו צריכים לדעת להתמודד במצבים כאלה מול קבוצות בסדר גודל כזה. כשעושים טעויות משלמים".

 

"אי אפשר לתכנן את המשחק איך שאנחנו רוצים" הסביר יצחקי, שניסה להפגין אופטימיות בראיון "כדורגל זה לפעמים משחק של טעויות, ואם לא יהיו טעויות לא יהיו שערים. אני מרגיש שהיינו צריכים להוציא יותר ממשחק כזה, כי שלטנו במשחק, היינו לא פחות טובים מהיריבה והקהל נתן תצוגת עידוד מרהיבה. עכשיו אנחנו כבר בליגה של הגדולים".

 

והאם יצחקי חושש משחזור ה"הישג" של מכבי חיפה מלפני מספר שנים? "אנחנו לא חושבים על זה, עברנו שני משחקים ויש לנו עוד משחקים בדרך, שבהם אנחנו צריכים לעשות יותר אבל אנחנו נלמד. אנחנו לא מכוונים לעלייה, אבל הבית מאוד צמוד ויהיה מותח עד הרגע האחרון. כל הקבוצות ישחקו בשביל להוציא משהו".

 

"כשמשחקים בבית מול 30,000 אוהדים, מחובתנו להעז וכמובן לנסות לנצח" הדגיש טל בן חייים החלוץ. "היום נפלנו נגדם כשהם הגיעו לשניים וחצי מצבים, ומדובר ברמות גבוהות של ליגת האלופות".

 

יחד עם זאת, בן חיים מצא מקום לאופטימיות "אני חושב שאפשר להיות מעודדים מהמשחק שלנו היום. הייתי הרבה יותר מרוצה אם לא היינו מפסידים בבית, אבל הפסדנו ונצטרך לעשות תוצאה טובה יותר נגדם בחוץ".

 

"אם נסיים את הקמפיין במקום הרביעי בבית אף אחד לא יהיה מופתע" ציין בן חיים "אבל אם נסיים במקום השלישי זו תהיה הצלחה מסחררת, וכרגע עברו רק שני משחקים מתוך שישה. הפסדנו בבית אבל זה לא אומר שנפסיד לפורטו".

 

בן חיים: "אם נסיים במקום השלישי זו תהיה הצלחה מסחררת" (מני בן ארי)

 

"הרגשתי טוב ודומיננטי, אבל לא מספיק"  אמר בסיום המשחק גילי ורמוט "רצינו להוציא לפחות נקודה ואנחנו מאוד מאוכזבים. אין ספק שהקבוצות בבית יותר טובות מאיתנו אבל אפשר להוציא נקודות גם מקבוצות טובות יותר, זה מה שאנחנו מצפים מעצמנו".

 

"הציפיות שלנו מעצמנו הן לא לספוג שני שערים בתחילת שתי המחציות, אלא לכבוש ולהוציא נקודות, ואני מאמין שנעשה את זה. אמנם הם קבוצה טובה יותר, אבל בבית עם 30,000 אוהדים שתומכים הפערים מצטמצמים. עם קצת יותר מזל גם התוצאות יגיעו".

 

ורמוט ניסה גם הוא להפגין אופטימיות: "אני מקווה שכמו שהפתענו את באזל ופלזן נעשה את זה גם במשחקים הבאים, אבל אין ספק שהתחרות הקשה בין שלוש הקבוצות האחרות בבית יכולה לפגוע בנו".

 

"התכוננו למשחק קשה" סיפר מאמן דינמו קייב, סרגיי רברוב "אנחנו לא מתעסקים באיך מכבי שיחקה, אלא במשחק שלנו. אני מאושר שהשגנו שלוש נקודות במשחק קשה מול יריבה קשה".

 

"מכבי הפתיעו עם ההרכב הפותח כי ציפינו לשחקנים אחרים" הודה רברוב "הם ניסו לעשות את הטוב ביותר שלהם, הם שיחקו בבית עם הרבה אוהדים ושיחקו על מנת לנצח, אבל אנחנו התאמצנו וניצחנו"

 

רברוב דיבר על הכוכב הגדול של קבוצתו, אנדריי יארמולנקו "הגיע לו להבקיע, הוא שחקן חשוב מאוד אצלנו. הוא מככב כל יום בחדשות, אבל אני שמח שהוא מקצוען שמתעלם מהדברים האלה. הוא עושה את המקסימום עבור הקבוצה, ואם משהו יקרה אז הוא יקרה (ויארמולנקו יימכר בינואר), כולנו מקצוענים".

 

לבסוף, התייחס רברוב לאפשרות שקבוצתו אולי תרכוש את אחד השחקנים של מכבי בינואר, ואמר: "אם הם יפגינו כדורגל טוב אז אולי נחשוב על האפשרות הזאת".

 

רברוב "הופתענו מההרכב של מכבי" (AFP)

 

עוד באותו נושא: סלבישה יוקאנוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי