Sport1 Banner

"בלתי אפשרי להתאמן, העיר בחושך מוחלט"

נגרם נזק גדול לתשתיות. סתיו שחם
נגרם נזק גדול לתשתיות. סתיו שחם | צילום: עדי אבישי

בעקבות נזקי הסופה אימון כפ"ס בוטל. שחם: "הספסלים עפו לכל כיוון"

(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא התעוררו הבוקר (ראשון) למציאות אחרת שלא קשורה לכדורגל. הסערה שפקדה את הערים הגדולות במדינה לא פסחה על העיר השלווה בשרון והותירה את התושבים באזורים רבים בעיר ללא חשמל. גם חלק משחקני הקבוצה, ביניהם השחקנים הזרים שמתגוררים בעיר, חוו את נזקי מזג האוויר], דבר שהקשה היום על השחקנים להתרכז בכדורגל.

 

אל אימון הבוקר הגיעו השחקנים וצוות האימון בתדהמה. הסערה גרמה לנזקים במתחם האימונים של הקבוצה כשהספסלים החדשים שהעירייה התקינה במתחם נתלשו ועפו ממקומם והאימון בוטל.

 

סתיו שחם, בעלי הפועל כפר סבא מספר: "אני עדיין פה בחושך מהבוקר, כמו כל העיר, אני בהחלט מבין ומזדהה עם מה שקורה פה. השחקנים הגיעו הבוקר לאימון ושחררנו אותם הביתה. הספסלים החדשים שהעירייה התקינה עפו לכיוון דרך הפועל. זה היה פשוט בלתי אפשרי לקיים אימון".

 

שחם הוסיף ואמר: "השחקנים הזרים שלנו סוף סוף מבינים מה זה לעשות מילואים בצה"ל. מרבית העיר נמצאת בעלטה מוחלטת ונגרם פה נזק תשתיתי גדול לחשמל. אנחנו במדינת קיץ, מדינת מדבר ואף אחד לא ציפה לזה. אני מקווה שבשעות הקרובות או לפחות עד הבוקר יסדרו את המצב".

 

הפועל כפר סבא, שסיימה אתמול בתיקו 2-2 מול הפועל חיפה, תצא ביום ראשון הבא למשחק חוץ מול בני יהודה בבלומפילד. עקב המצב, השחקנים יקבלו יום חופש גם מחר, כדי לחכות שהסערה תחלוף ועד למשחק ביום ראשון בקבוצה מקווים שיוכלו לקיים אימונים רצופים.

 

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי