Sport1 Banner

ת'ון כבר חושבת על באר שבע: "אנחנו לא בפאניקה"

שחקני ת'ון בישראל. הצוות המקצועי שומר עליהם
שחקני ת'ון בישראל. הצוות המקצועי שומר עליהם | צילום: עדי אבישי

השווייצרים מנסים להרגיע אחרי החמישייה שספגו מגראסהופרס

(גודל טקסט)

לא ברור אם הפועל באר שבע צריכה לשמוח מההפסד הביתי של ת'ון 5:3 לגראסהופרס. מצד אחד הקבוצה של צ'ריאקו ספורצה ספגה חמישה שערים במחצית אחת מול קבוצתו של מואנס דאבור שכבש פנדל ובישל פעמיים, אך מצד שני הם יעלו נחושים נגד באר שבע במטרה למנוע מפלה נוספת. 

 

ה'בליק' השווייצרי כתב הבוקר, כי גראסהופרס קלקלה את הבכורה של ספורצה שספג מול קבוצתו האהובה אותה אימן בעבר. ת'ון ספגה שער כבר אחרי 90 שניות מהפתיחתה מרגלי החלוץ הברזילאי קאיו שהיה המצטיין במשחק. באר שבע תצטרך לשים לב לשני שחקני הרכש של ת'ון, החלוץ רומן בואס וסימונה ראפ הבלם שדווקא שיחקו טוב למרות החמישייה. 

 

 

ספורצה אמר בסיום: "עשינו היום הרבה טעויות אישיות, אבל זה חלק מהמשחק. הדבר החיובי היה שבמחצית השנייה למעשה ניצחנו 0:2 ואחרי מחצית נוראית צמצמנו ל-5:3. ארבעה מהשערים שספגנו היו מתנות ליריבה. זה היה קשור לחוסר הבנה טקטית ומצד שני יכולנו לקבוע 2:2, דבר שהיה משנה הכל. בהתחלה הייתי בהלם, אחר כך דאגתי שנגיב כמו שצריך. ברור שיש דברים שצריך לתקן".

 

קפטן גראסהופרס והשחקן החדש שלה, הקשר השבדי קים קאלסטרום ששיחק חצי עונה כמושאל בארסנל אמר: "ברור שזה היה אחר הצהריים מאוד נחמד עבורנו. אחרי המחצית היה לנו יותר קשה, כי ת'ון החלה לשחק על כדורים ארוכים ועשתה לנו חיים קשים בזכות החלוצים הגבוהים שלה". כדאי שברק בכר ישים לב לדברים. אוהדי ת'ון לא התרגשו מההפסד ובסיום מחאו כפיים לאוהדים שלהם. 

 

מנהל ת'ון, אנדרס גרבר, אמר בראיון טלוויזיה: "ברור שזה הפסד כואב, אבל אנחנו לא נכנסים לפאניקה. מאז שחזרנו לליגה הראשונה לפני חמש שנים יש כל פעם יותר ציפיות מאיתנו. אולי התוצאה תוריד מאיתנו לחץ, כי הציפיות מאיתנו ירדו עכשיו לרמה הגיונית יותר". 

 

 

 

גם ואדוז שעשויה להיות היריבה הבאה של באר שבע הוכיחה שלא צריך לזלזל בה, אחרי שהפסידה רק 2:0 לאלופה באזל בסט. ג'ייקוב פארק. 

עוד באותו נושא: ת'ון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי