Sport1 Banner

ביטון: "אני המום, נצטרך להרים את עצמנו"

ביטון. זועם על השופט
ביטון. זועם על השופט | צילום: Gettyimages

קשר סלטיק "קרוע לחתיכות". מעמדו של המאמן רוני דיילה התערער

(גודל טקסט)

ניר ביטון וסלטיק ישתתפו בהגרלת הבתים של הליגה האירופית מחר (שישי, שידור חי בספורט1 וב-HD החל מהשעה 14:00), אחרי שהודחו שלשום על ידי מאלמו בעקבות הפסד 2:0 אחרי ניצחון 2:3 בראשון. ה'סקוטיש סאן' פרסם הבוקר ראיון גדול עם ניר ביטון תחת הכותרת: "ביטון קרוע לחתיכות מהכישלון".

 

הקשר הישראלי אמר לעיתון שעדיין לא עיכל את הכישלון של הקבוצה ושהוא זועם על החלטת השופט, מילוראד מזיץ', שפסל את השער הראשון שלו. "הקבוצה היתה צריכה להצליח יותר", אמר הישראלי ששוב זכה למחמאות בעיתון, "היינו צריכים להתמודד טוב יותר עם המצבים שהיו לנו. לא עשינו זאת והודחנו. בשנה שעברה הרגשנו על בשרנו אותו דבר ולא רצינו לחזור על כך. רצינו התחלה חדשה. אני מרגיש מעט המום ואני לא יודע מה אני יכול לומר".

 

 

"אנחנו צריכים להסתגל עכשיו לליגה האירופית", הוסיף ביטון, "זה לא מה שרצינו, אבל יהיו קבוצות טובות מאוד גם במפעל הזה וצריך להתכונן אליהן היטב. אנחנו צריכים להרים את עצמנו מהקרקע, כי אנחנו מקצוענים". לשאלה למה הוא מצפה מהליגה האירופית אמר: "קשה לדבר על זה, כי כל המאמצים שלנו עד כה היו להצליח בצ'מפיונס. עבדנו רק למטרה הזאת ולכן אנחנו מאוד מתוסכלים. הכישלון החל במשחק הראשון בו ניצחנו רק 2:3 והיינו צריכים להבקיע יותר שערים".

 

 

ביטון טוען שסלטיק הגיעה עם ביטחון למשחק במאלמו, אבל לדבריו: "זה היה לילה בו שום דבר לא עבד. אי אפשר ללכת כל הזמן בתחושה שרימו אותנו בשער שלי שנפסל".

 

בסלטיק היו שמועות שמעמדו של מאמנה הנורבגי, רוני דיילה, התערער בעקבות כישלון שני ברציפות לעלות לשלב הבתים של האלופות, אבל הנחת העבודה היא שהוא יישאר. במשרדי ההימורים היחס לפיטוריו קטן בהרבה, מה שעושה אותו כבר מועמד רציני לעזוב. אם יפוטר, זו לא תהיה בשורה טובה לביטון שמקבל הרבה קרדיט מהמאמן.

עוד באותו נושא: רוני דיילה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי