Sport1 Banner

הראש בליברץ: ק"ש ניצחה את עכו 0:1

שחקני קש חוגגים את השער
שחקני קש חוגגים את השער | צילום: ערן לוף

סגנית האלופה גברה על הרכב הטלאים של עכו. מזרחי כבש (8)

(גודל טקסט)

אחרי שנוצחה 2:1 בליברץ ביום חמישי, עירוני ק"ש פתחה את העונה הישראלית שלה במסגרת גביע הטוטו מול הפועל עכו.

 

החבורה של ירון הוכנבוים שהחליף את שלומי דורה, מנסה עדיין להתחבר ועלתה למשחק בהרכב חסר לאחר ששחקני הרכש כולל המאמן לא עברו בבקרה.

 

 

גם החבורה של חסארמה עלתה בהרכב משני כדי לתת מנוחה למספר שחקנים לקראת הגומלין נגד הצ'כים ביום חמישי.

 

אדריאן רוצ'ט ואור אוסטוינד פתחו אמנם ב-11 אך גם צעירים כמו עדן שמיר ודין מימוני פתחו בהגנה של הצפוניים.

 

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, וטעות קשה של שוערה של עכו, ירדן קרישטול, סידרה לאופיר מזרחי שער כבר בדקה השמינית, שקבע את תוצאת המשחק.

 

"למרות הליגה האירופאית המשחק לא ישב לנו כמו עצם בגרון", סיפר בסיום המשחק אופיר מזרחי. "אנחנו כבר כמה שנים בליגה האירופאית וצרכים להתרגל לזה. הכי חשוב שידענו לנצח אחרי שבמחנה האימונים זה לא כל כך עבד לנו".

 

"מבחינתנו לא ראינו את המשחק כהכנה לליברץ בחמישי", המשיך כובש השער. "גם באימונים סאלח מצפה מאיתנו לנצח כל משחק ומשחקון. מקווים שאחרי הניצחון הזה נצא לדרך חדשה של נצחונות. באופן אישי אני מרגיש מצוין, המועדון סומך עלי ואני מקווה להמשיך להוכיח את עצמי".

 

ירון הוכנבויים מעכו לא לקח את תוצאת המשחק ברצינות רבה מדי בעקבות החיסורים הרבים. "רק ברגע האחרון ידענו באיזה הרכב נעלה, שעה וחצי לפני המשחק עוד לא ידענו", סיפר והוסיף. "אני יוצא מאוד מעודד, אני לא אוהב להפסיד, אבל כשבאים עם פערי איכות כאלה גדולים, עולים עם שחקני נוער שלא התאמנו איתנו מעולם, שלפנו אותם כי היו רשומים בהפועל עכו – ועם כל זה אנחנו יוצאים מקופחים אחרי שהגענו ל2-3 מצבים של 100% גול אז המצב טוב. אנחנו יוצאים מהמשחק עם אנרגיות טובות".

מהלך המשחק

דקה 8

קרית שמונה עולה ל0:1! אוגו חטף כדור לשוער קרישטול והשאיר את אופיר מזרחי מול שער ריק, החלוץ גלגל בקלות לרשת החשופה

דקה 21

רועי שוקרני בעט מ-20 מטרים, קרישטול הדף היטב

דקה 49

שוקרני הרים כדור טוב לרחבה, נאור עבודי נגח אך הכדור הלך מחוץ למסגרת

דקה 57

אופיר מזרחי מצא בכדור ארוך את אור אוסטווינד ברחבה, שבעט כדור טוב אך השוער הצליח בקושי רב להציל

דקה 86

עיזאת חלאיילה ספק נדחף ברחבה על ידי מדמוני, העכואים דרשו פנדל, השופט לא שרק ובמקום התפתחה מהומה בין השופט הרביעי ועוזר המאמן של עכו


אופיר מזרחי בורח מכל הגנת עכו (ערן לוף)
 

 

הפועל עכו: ירדן קרישטול, נמיר אגא, משה מישאלוף, ברניסלב יובאנוביץ', שאדי שעבאן, אלעזר אלגזר (לאון אלחרר, '66), רז לוי (באסל טאהא '84), אור חזן (אחמד עלי, '72), אליאור סיידר, ציון צמח, עיזאת חליילה.

עירוני קריית שמונה: מהדי זועבי, ערן אזרד, לואיס גוטיירס (תאמר אחמד, '46), דין מימוני, אלי בלילתי, רועי שוקרני, עדן שמיר, אדריאן רוצ'ט (חן דלמוני, '63), נאור עבודי, אופיר מזרחי, אוגו.          


מישאלוף, משחק חלש של שתי הקבוצות (ערן לוף)

עוד באותו נושא: ירון הוכנבוים, סלאח חסארמה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי