Sport1 Banner

"מתקשים לבוא לידי ביטוי וצריכים ביטחון"

טל בנין. לא חושש למעמדו
טל בנין. לא חושש למעמדו | צילום: אסף קליגר

טל בנין שומר על אופטימיות אחרי ה-2:2 מול כפ"ס. מחמאות לקובאר ולסוויסה

(גודל טקסט)

אווירה מדוכדכת הבוקר (ראשון) בהפועל חיפה לאחר התיקו 2:2 מול הפועל כפ"ס באצטדיון לויטה, שאמנם גדע רצף של שני הפסדים, אבל גם הוריד את האדומים מהכרמל מתחת לקו האדום עם מאזן של ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים.

 

"זה מאוד מאכזב, כי היו לנו הזדמנויות לנצח את המשחק הזה, מה שהיה משאיר אותנו מעל הקו האדום", אמר שחקן הקבוצה, "אבל אם אנחנו לא מנצחים את שתי העולות החדשות, זו בעיה. לאלה כבש את השער הראשון בזמן הכי טוב שיש, השוויון המהיר שספגנו הרס לנו את המומנטום. נעבוד קשה וננסה לצאת מזה".

 

 

מאמן הקבוצה טל בנין התייחס ליכולת של קבוצתו: "אנחנו מתקשים לבוא לידי ביטוי ואנחנו צריכים יותר ביטחון, זה גם מה שיביא לנו הנקודות בסופו של דבר". על מעמדו המתערער נוכח מצבה של הקבוצה: אמר: "צריך לדעת לחיות עם זה ואני כבר רגיל, זה חלק מהתפקיד".

 

מהראן לאלה ואמיר אבו ניל אמנם היו אלה שכבשו את צמד השערים, אבל תומר סוויסה, שבישל את שני השערים, ופרמיסל קובאר השוער קיבלו את מירב המחמאות. "תומר הוא חלוץ מוכשר ומוסיף המון למשחק ההתקפה של הקבוצה. הוא מרגיש פה טוב ורואים את זה" אמר גורם במועדון.

 


סוויסה. זוכה למחמאות (אסף קליגר)

 

בהמשך התייחס לשוער הצ'כי, שסיפק הצלת ענק בדקה ה-90 ומנע הפסד שלישי ברציפות: "הוא מנע מאיתנו הפסד כואב. הבעיה היא שהוא לא יציב ואיבדנו לא מעט נקודות באשמתו הישירה. אני מקווה שההצלה הזו תיתן לו ביטחון".

 

בשבת תארח הפועל חיפה את בני סכנין בסמי עופר (18:00) כאשר עד עתה הפסידו האדומים מהכרמל את כל ארבעת משחקי הבית.

עוד באותו נושא: טל בנין, תומר סוויסה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי