Sport1 Banner

סוארס: "חייבים להפסיק לספוג ראשונים"

סוארס. כבש שלושער
סוארס. כבש שלושער | צילום: Gettyimages

מסצ'ראנו קילל את הקוון וצפוי להחמיץ את הקלאסיקו. אנריקה: "זו מכה"

(גודל טקסט)

שתי הגדולות שוב צמודות בטבלה הספרדית. ברצלונה ניצחה אתמול את אייבר 1:3 בקאמפ נואו ויש לה 21 נקודות, בדיוק כמו לריאל מדריד שניצבת במקום הראשון בזכות הפרש שערים.

 

לואיס סוארס חגג אתמול שנה מאז שיחק לראשונה בברצלונה, אחרי שסיים לרצות כזכור את עונש ההרחקה מפיפ"א, וכבש שלושער אחרי שאייבר הפתיעה עם יתרון מהיר. ה'אל מונדו דפורטיבו' העניק ציון 4 כוכבים (מתוך 5) לסרחיו בוסקטס, סוארס וקקו מאייבר. 

 

 

חלוץ העבר של ליברפול כבש העונה כבר 10 שערים בכל המסגרות והוא מלך השערים של הקבוצה בכל המשחקים. בליגה ניימאר עדיין מקדים אותו עם 8 שערים לעומת 7 של האורוגוואי – כאשר מאז פציעתו של ליאו מסי, הצמד ניימאר וסוארס כבשו 12 שערים. 

 

ב-7 המחזורים האחרונים בליגה ברצלונה ספגה בכל משחק לפחות שער אחד, ועל כך אמר סוארס בסיום: "אנחנו צריכים לבדוק למה אנחנו סופגים כל פעם ראשונים". בשנה שעברה הוא חזר הישר לקלאסיקו ב-25 באוקטובר, אחרי שהורחק בעקבות נשיכת ג'יורג'יו קייליני במונדיאל.  

 

סוארס וניימאר חוגגים. השת"פ במיטבו (Gettyimages)

 

לואיס סוארס קיבל את כדור המשחק אחרי שכבש שלושה שערים ואמר בסיום: "את הניצחון הזה אחגוג קצת אחרת – כי עברה שנה מאז חגגתי בכורה במועדון. בשנה שעברה היינו חזקים בהגנה, העונה בכל פעם שהיריבה תוקפת היא יכולה לכבוש. חייבים לנסות ולהפסיק את הדבר הזה כמה שיותר מהר".

 

סוארס נשאל על פרשת הקוון שקיבל איומים לשפוט לטובת ריאל מדריד בקלאסיקו ואמר: "אנחנו לא מודאגים. אלה האשמות שלא קשורות אלינו".

 

על המשחק העיבה הרחקת חאבי מסצ'ראנו שקילל כביכול את הקוון. אם יימצא אשם, הארגנטיני עשוי להיות מורחק לארבעה משחקים, כמו ג'רארד פיקה, וזו תהיה מכה לברסה שיש לה סגל דליל גם כך. למעשה, אם יורחק ל-3 שלושה ומעלה, יחמיץ הארגנטיני את האל-קלאסיקו מול ריאל. סוארס אמר על כך: "לא ידע מה קרה, אבל אייבר תיקלו אותנו בלי הפסקה והשופט לא הוציא להם כרטיסים".

 

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, אמר על ההרחקה: "מאסצ'רנו קילל, אבל לא כיוון את הקללה שלו לאף אחד. זו היתה קללה של מישהו שמתעצבן על המצב. אם יורחק לארבעה משחקים זו תהיה מכה עבורנו". השופט טען שמסצ'רנו קילל את אימו של הקוון ואילו מצלמות הטלוויזיה מראות שהקללה היתה נגד אחותו – מה שעשוי לפגוע באמינות הקוון בבית הדין הספרדי.

על המשחק עצמו אמר המאמן: "נתנו מתנה לאייבר בשער הראשון. השופט היה רך עם אייבר". על החלפת מארק ברטרה בג'רמי מתייה אמר: "רציתי לשפר את משחק ההגנה שלנו". על סוארס: "כולנו יודעים עד כמה הוא חשוב לקבוצה. הוא שחקן שאין לו תחליף". 

 

ג'וזף ברתומאו, נשיא ברצלונה הבהיר אתמול באסיפה הכללית שברצלונה ממשיכה במו"מ עם "קטאר אירווייז" כדי להגיע להסכם חדש לאימוץ הקבוצה. הנשיא הקודם של המועדון, ז'ואן לאפורטה, הזהיר: "בכל יום שעובר ברסה יותר ויותר בידיים של הקטארים בגלל התלות בהם". הוא מתח ביקורת קשה על ברטומאו ואמר: "אנחנו בדרך שנצטרך בעתיד למכור שחקנים". 

שחקני ברצלונה עלו אתמול עם חולצות עליהן נכתבו איחולי החלמה ליוהאן קרויף והכרוז במגרש תקף את אופ"א שרוצה להעניש את הקבוצה על שריקות בוז שהיו באיצטדיון להמנון של אופ"א. "חופש הביטוי הוא אחת מזכויות היסוד של האו"ם", הזכיר הכרוז. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי