Sport1 Banner

חבשי יחליף את ואליינטה, ריאן גם צפוי לפתוח

חבשי. יפתח לצד דקל קינן
חבשי. יפתח לצד דקל קינן | צילום: ערן לוף

מכבי חיפה תארח בראשון את בית"ר י-ם ללא הספרדי וקריאף המורחקים

(גודל טקסט)

במכבי חיפה סימנו את המשחק ביום ראשון באצטדיון סמי עופר נגד בית"ר ירושלים כזה שיפתח את "מבחן חודש ינואר" עבור רוב שחקני הקבוצה התקועה בחלק התחתון של הטבלה.

 

במשחקים הקרובים יבחנו המאמן רוני לוי והצוות המקצועי שלו את ההתנהלות באימונים ובמשחקים ואת היכולת שלהם במשחקי נובמבר-דצמבר. גורם המקורב למועדון הבהיר: "אין מצב שמכבי חיפה תהיה כמו הקבוצה הנוכחית לאורך העונה. אין מצב שמה שהיה בשלוש העונות האחרונות ימשיך, כי שחקנים ישלמו על כך ומי שלא מתאים לא יהיה במתחם כפר גלים".

 

 

כ-30 אלף אוהדים צפויים להגיע לסמי עופר בראשון, ובינתיים לוי מחפש פתרונות בהרכב לחסרונם של אופיר קריאף ומרק ואליינטה המורחקים ולפציעות של יוסי בניון, טאלב טוואטחה, אייל משומר, אביחי ידין וקובי מויאל . השוער ולדימיר סטויקוביץ' והמגן סאן מנחם, שאינם כשירים לחלוטין, אמורים לעלות בראשון בהרכב.

 

במקומו של ואליינטה ישחק עיאד חבשי כבלם עם דקל קינן והוא יהיה האיש שיפקח עין על חלוץ החוד של בית"ר ירושלים ניקיטה רוקביציה. איסמעיל ריאן ישחק בעמדה של קריאף לצדם של ניקולה דרינצ'יץ' ולודביק אוברניאק כשאת העמדה הפנויה של בניון ישוב לתפוס חן עזרא המאכזב עד כה, שיזכה להזדמנות נוספת בהרכב.

 

אפשר שלאחר האימון המסכם של מחר (שבת) יחליט המאמן רוני לוי כי בהרכב יש מקום גם לאחד מבין איתי שכטר או שחר הירש כשנכון לעכשיו מקומו של החלוץ ההולנדי גליינור פלט נראה מובטח בהרכב.

 

הירש. יקבל מקום בהרכב? (ערן לוף)

 

בתרגולים הראה רוני לוי לשחקנים קטעים ממשחק ההגנה נגד מכבי פתח תקווה בנושא ההתקפות המתפרצות כהכנה לשמירה כל רוקביצה ובעיקר על חלוץ האגף הירושלמי, עומר אצילי, שיתופקד מול סאן מנחם כשאלירן עטר יהיה אמור לרדת לאחור ולסייע במשחק ההגנה.

עוד באותו נושא: איסמעיל ריאן, עיאד חבשי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי