Sport1 Banner

"דוידזאדה שואף להתקדם מקצועית וכלכלית"

דוידזאדה. הדיווחים היו מגוחכים ומעליבים
דוידזאדה. הדיווחים היו מגוחכים ומעליבים | צילום: אודי ציטיאט

הסוכן דהאן הכחיש שהמגן החרים את אימון ב"ש. סוארס נפרד אחרי שש שנים

(גודל טקסט)

דודו דהאן, סוכנו של אופיר דוידזאדה, הכחיש בצורה גורפת את הדיווח לפיו מגן הפועל באר שבע החרים את אימון הקבוצה הבוקר בטוויטר. "הדברים שפורסמו לא רק שרחוקים מהאמת אלא מגוחכים ומעליבים", צייץ דהאן, "דוידזאדה הגיע תשוש מהמשחק ביוון, נבדק הבוקר (שישי) על ידי רופא המועדון וזה הורה על מנוחה".

 

הבהרה בעניין אופיר דוידזאדה pic.twitter.com/9j6BnVRhlo

— Dudu Dahan (@dududahan555) July 29, 2016

 

עוד קודם לדיווחים האלה הוזכר שמו של המגן כמי שמעוניין לפתוח את החוזה שלו בשורות האלופה או לחלופין לצאת לאירופה. גנט הבלגית הוזכרה כמי שעשויה לקלוט אותו. דהאן רמז על כך כשצייץ: "אנחנו לא מכחישים שלאופיר יש חלום להתקדם מקצועית וכלכלית ויש מספר מועדונים שמתעניינים בו ועוקבים אחריו". עם זאת בבאר שבע לא מתרשמים מהבאזז של דוידזאדה וחושבים שהוא נועד בעיקר כדי להפעיל לחץ על הבעלים, אלונה ברקת.

 

 

 וויליאם סוארס עזב את הפועל באר שבע לאחר שש וחצי שנים והמריא לפורטוגל שם יתאחד עם משפחתו, כאשר בתחילת השבוע הבא צפוי הבלם לחתום בליגת ה-MLS בארה"ב.

 

"אחרי יותר מ-6 שנים יחד אנחנו אומרים היום שלום, ומקווים גם להתראות בעתיד לוויליאם סוארס", מסרה באר שבע, "ווילי שותף לדרך הארוכה שאנחנו עושים יחד, דרך של מקצועיות, של צניעות, של שאיפות".

 

סוארס. השחקנים כבר נפרדו ממנו ביוון (אודי ציטיאט)

 

כפי שפרסמנו לראשונה, באר שבע תאיץ את המו"מ מול קשר בני סכנין ז'אורז'יניו. האלופה תנסה להשלים את צירופו של הברזילאי בקרוב כדי שיוכל להירשם כבר לשלב הבא באירופה.

 

המחליף של סוארס? ז'אורז'יניו (עדי אבישי)

 

אחרי ה-0:0 בחוץ מול אולימפיאקוס, ברק בכר שוקל לחזור למערך 4:3:3 במשחק הבית נגד היוונים בידיעה כי הוא זקוק לניצחון כדי להגיע לפלייאוף ליגת האלופות. כאשר על פי הערכות אובידיו הובאן יכנס להרכב על חשבונו של לואי טאהה, ושיר צדק יפתח במרכז ההגנה לצידו של מיגל ויטור בעקבות עזיבתו של סוארס.

 

אם תעבור את אולימפיאקוס, באר שבע ככל הנראה תפנה לרועי קהת על מנת לצרפו לסגל זאת בעקבות ההשתתפות בשלב בתים אירופי שמצריך סגל עמוק.

 

 

הכבוד היה כולו שלי #אגדהעודבחייו #legend

A photo posted by Maor Melikson (@melikson24) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי