Sport1 Banner

0:7 ענק לצ'ילה על מקסיקו, רביעייה לווארגס

וארגס
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

אלופת הקופה התעללה בטריקולור בדרך לחצי. החלוץ להט, שער לסאנצ'ס

(גודל טקסט)

הרבה ציפיות היו מרבע הגמר הזה, אמרו שהוא הנוצץ מכולם, אז אמרו. רבע במעמד צד אחד. צ'ילה רמסה בתצוגה בלתי נשכחת 0:7 את מקסיקו בדרך למפגש עם קולומביה בחצי גמר הקופה.

 

שתי נבחרות מלאות בכישרון נפגשו בקליפורניה כשלא מעט תמיכה קיבלה הטריקולור מאלפי המקסיקנים שחיים שם. גם הם לא חלמו שזה יהפוך לסיוט שכזה.

 

 

בדקה ה-16 אדסון פוטש מצא ראשון את הרשת של גיז'רמו אוצ'ואה שרשם תצוגה רעה מאוד. ההצגה האמיתית החלה בדקה ה-44. אלכסיס סאנצ'ס סידר לאדוארדו וארגס את הראשון שלו וחלוץ הופנהיים נעץ את השני ברשת עוד לפני ההפסקה.

 

החגיגה נמשכה חמש דקות בתוך המחצית השניה כשכיסוי רע בהגנה איפשר לווידאל לסדר שער קל לאלכסיס ששלח לרשת של אוצ'ואה, 0:3. נגמר? הצחקתם את אלכסיס סאנצ'ס ובעיקר את אדוארדו וארגס שקיבל כדור ורשם צמד בדקה ה-49.

 


אלכסיס סאנצ'ס, כמובן שגם הוא היה שם (AFP)

 

בדקה ה-57 וארגס בן ה-26 השלים שלושער ובדקה ה-74 רשם יום שלא ישכח עם רביעייה במדי הנבחרת בבעיטה מקרוב לרשת הגבוהה. העונה החלשה בגרמניה מאחוריו ועכשיו בטוח שהפנים קדימה. 0:6 מדהים לאלופת הקופה, צ'ילה.

 

אקורד הסיום הגיע בדקה ה-87 אל מול יציעים ריקים בהרבה. ארתורו וידאל שייעדר מהחצי אחרי שספג צהוב, בישל ומי שהחל בחגיגה, אדסון פוטש הקפיץ מעל אוצ'ואה את השביעי. 0:7 בלתי נשכח לצ'ילאנים. הכל מוכן למפגש בגמר מול ארגנטינה?

 


אבל זה היה בעיקר שחקן אחד (AFP)

 


אוצ'ואה נכנע, משחק שירצה למחוק מהרזומה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי