Sport1 Banner

בן ביטון החליף סוכן במטרה לצאת לאירופה

| צילום: דני מרון

מגן ב"ש מחוזר מעבר לים ושואף לעזוב בקיץ. וואקמה וברדה לא ימריאו לפראג

(גודל טקסט)

ברק בכר לא לוקח סיכונים. אליניב ברדה הפצוע לא ימריא עם הפועל באר שבע לקראת ההתמודדות בפראג (חמישי, 22:05). הקפטן הוותיק לא מצליח לשים את הפציעה שלו מאחור ולאחר ששותף למספר דקות ב-0:2 על מכבי תל אביב הוא שוב חש כאבים.

 

בקבוצה החליטו להשיבו לעניינים בהדרגה אך לצ'כיה לא ימריא החלוץ עם האלופה. החלטה דומה התקבלה גם לגבי טוני וואקמה שיישאר בישראל מחשש שיחמיר את הפציעה וייעדר בהמשך העונה.

 

 

"אנחנו צריכים להישאר עם היד על הדופק ולא להמר על עונה שלמה במשחק אחד", אמרו בקבוצה. "עם כל הכבוד לליגה האירופית. הליגה יותר חשובה", הוסיפו במועדון.

בעקבות היעדרויות של השניים נראה שברק בכר יעלה עם הרכב כמעט זהה למעט החלפתו של מיכאל אוחנה שלא רשום לאירופה במהראן ראדי. גם הצבתו של לוסיו על חשבונו ל בן שהר נלקחת בחשבון אולם רק מחר תתקבל ההחלטה.


לוסיו, בתמונת ההרכב (דני מרון)

בתוך כך, המגן בן ביטון מינה היום את דודו דהאן לסוכנו במטרה לצאת לאירופה כבר בקיץ הקרוב. המגן הבינלאומי של באר שבע כבר עורר לא מעט עניין בליגה האיטלקית, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1.

במקביל אוהדי באר שבע מאיימים להחרים את משחק הליגה באשקלון במחאה על מחירי הכרטיסים. היריבה הדרומים העלתה את המחיר מ-50 שקלים ל-80, ובתגובה הודיע ארגון "אולטרה סאות'": "עלינו לא יעשו סיבוב. נפגש בפראג".

 


לא יגיעו לתמוך במועדון, אוהדי ב"ש (מאיר אבן חיים) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי