Sport1 Banner

בתפקיד הבמאי: כיצד תיראה העונה של אצילי?

אצילי
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

משער בקאמפ נואו ועד מעבר ענקי לוויאריאל. אקס בית"ר יככב בגרנאדה? הצביעו

(גודל טקסט)

עומר אצילי שהוצג כשחקן גרנאדה יהיה הישראלי ה-11 בליגה הספרדית, והליגיונר הנוכחי שמשחק בליגה הבכירה ביותר. הקשר בן ה-23 שיחרר את עצמו במחיר מינימלי של 750 אלף יורו מבית"ר ירושלים אחרי הליך בוררות וזכה להגשים את החלום שלו – להגיע לליגה הספרדית.

 

עכשיו מתחילה התקופה הקשה באמת. בניגוד לחיים רביבו ויוסי בניון, שהצעידו את מכבי חיפה לאליפויות, אצילי מגיע פחות בשל. תארים אין לו ואת ההופעה הראשונה שלו בנבחרת ישראל הוא עתיד לערוך מול איטליה.

 

 

אז איך תיראה העונה של אצילי ב"לה ליגה". הכנו עבורכם שלושה תסריטים, הבמאי יהיה עומר עצמו, השאלה איך יתפקדו שחקני המשנה.

 

 

 

 

אופטימי: שבעה שערים ושבעה בישולים. התחנה הבאה: הצעה מוויאריאל
הנהלת גרנאדה נותנת אמון מוחלט במאמן פאקו חאמס ובניסיונות שלו לייצר ב"אל גראנה" קבוצה מלהיבה בנוסח ראיו ויאקאנו שלו, אבל כזאת שגם תצליח לשרוד בליגה. אחרי פתיחה כושלת ואין ספור זגזוגים מחליט חאמס לפתוח באגף ימין עם הישראלי דווקא במשחק החוץ בקאמפ נואו מול ברצלונה. אצילי כובש אחד ומבשל את השני בדרך ל- 2:2 סנסציוני. מכאן משיגה הקבוצה של חאמס עוד חמישה ניצחונות בשישה משחקים עד פגרת חג המולד כשאצילי מוסיף עוד שני שערים וארבעה בישולים.

 

בהמשך עובר אצילי תקופה של עליות ומורדות ובמקביל גרנאדה נופלת שוב למאבקי הישרדות. שני מחזורים לפני הסיום מגיעים רונאלדו וזיזו ל"לוס קרמנס" כשהם חייבים ניצחון כדי להישאר במאבק האליפות מול בארסה. בייל מעלה את הבלאנקוס ליתרון אבל אצילי, שעולה כמחליף, כובש שער יפיפייה הישר מנקודת הקרן, שתי דקות לסיום המשחק והופך בין לילה גם לגיבור קטאלוני.

 


יהפוך לגיבור בגרנאדה? (גרנאדה, רשמי)

 

הסיכום הכללי, שבעה שערים ושבעה בישולים לא נעלם מעיני ויאריאל שמשלמת 7.5 מיליון יורו לגרנאדה על הכישרון הישראלי, בדיוק פי 10 ממה שרכשה אותו מבית"ר ומעבירה אותו לתחנה גדולה הרבה יותר.

 

פסימי: נוחת בחלון ההעברות של ינואר במכבי תל אביב
עם שתי נקודות אחרי שבעה מחזורים, מחליטים בגרנאדה להיפטר מפאקו חאמס ורפא בניטס מנצל את ההזדמנות לברוח מניוקאסל ולחתום באנדולסיה. התקשורת בארץ דווקא אופטימית וכותרות בנוסח "בניטס הקפיץ את הקריירה של בניון" חודרות לכל האתרים. אלא שבפועל המאמן הספרדי לא מעוניין לחוות שתי ירידות ליגה ברציפות, עולה למשחקים עם תשעה שחקני הגנה ומוציא נקודות בשיניים. אצילי? אפילו לא מתלבש.

 

בינתיים בארץ הפועל באר שבע פותחת פער של חמש נקודות ממכבי תל אביב. מקורבי השחקן מדברים בהתחלה על כך ש"אצילי יילחם על מקומו" ו"דברים עוד ישתנו" אבל בסופו של דבר ג'ורדי מקבל את הקשר בהשאלה עם אופציה לרכישה ושכר של 300 אלף יורו לחצי עונה עושה את שלו. אצילי חוזר ללבוש צהוב ועוזר למכבי תל אביב להחזיר את כתר האליפות.

 


יחגוג גם בגרנאדה? 

 

הריאלי: מקום ברוטציה והמון תקווה
ועכשיו לתסריט המסכם ואולי גם זה שיקרה. בדומה לבניון ורביב,  אצילי חווה שנת התאקלמות לא קלה, אבל בזכות הכישרון שלו, הנחישות וההתמדה שליוו אותו מראשית הקיץ מצליח למצוא את מקומו ברוטציה של גרנאדה ומסיים עונה עם שני שערים, שלושה בישולים והבטחות שבונים עליו לקראת עונת 2017/18.

 


אצילי, מגיע לנבחרת כליגיונר בכיר (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: גראנדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי