Sport1 Banner

הודג'סון: "חבל שאיבדנו מומנטום, יש זמן לתקן"

שחקני אנגליה. ההולנדים הרסו את החגיגה של וארדי
שחקני אנגליה. ההולנדים הרסו את החגיגה של וארדי | צילום: Gettyimages

מאמן אנגליה לאחר ה-2:1 מול הולנד. וויין רוני: "אין לי מקום מובטח בנבחרת"

(גודל טקסט)

כמו תמיד אצל האנגלים, האשליות מתנפצות אחרי אופוריה גדולה. הנבחרת הלאומית הפסידה להולנד 2:1 בוומבלי, אומנם עם הרכב שונה מזה ששיחק מול גרמניה, אבל אחרי שכבר הובילה 0:1 משער של ג'יימי וארדי. אגב, זה היה השער המאה של הנבחרת תחת רוי הודג'סון.

 

ההפסד בעיקר הוכיח שיש לה בעיות קשות בהגנה ואם לא תשפר אותן היורו יהיה דומה למונדיאל ב-2014. "הסאן" כתב שוארדי כבר הבטיח לעצמו את הכרטיס ליורו, אבל הולנד הדהימה את אנגליה. לדברי העיתון: "ההגנה היא החלק הבעייתי ויש עבודה לא קטנה לעשות מבחינת מבנה הנבחרת". העיתון "אקספרס" כתב: "ההולנדים הרסו את החגיגה של וארדי. השער של נארסינג הנחית את הודג'סון לקרקע".

 

 

המנג'ר זעם על השיפוט של הספרדי אנטוניו לאהוז. הודג'סון אמר: "ההחלטות של השיפוט לא היו לטובתנו בשני השערים וזה מתסכל. איבדנו את המומנטום הטוב שהיה לנו אחרי הניצחון על גרמניה. אני מאוד מאוכזב שהפסדנו בבית לעיני 82 אלף צופים. חבל שנפלנו אחרי ההצלחה בברלין, אבל אני רק יכול לומר שזו היתה קבוצה שונה מזו ששיחקה בגרמניה. נשארו לנו שלושה משחקים עד ליורו וזה הרבה כדי לתקן".

 

Wednesday's Daily Express back page:
Dutch wreck Vardy party#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#ENGHOLpic.twitter.com/pY2dq7Uk6u

— Nick Sutton (@suttonnick) March 29, 2016

 

וויין רוני שהגיע למשחק גילה שהבן שלו ביקש ממנו לקנות לו חולצה עם השם ג'יימי וארדי על הגב וגם הגיב לכל הדיבורים על כך שאין לו מקום יותר בנבחרת כשאמר: "אף פעם לא אמרתי שיש לי מקום מובטח בנבחרת. אני מוכן להיאבק על החולצה. אני נהנה מכך שאחרי הרבה שנים לא כל המשקל של הנבחרת על הכתפיים שלי".

 

רוני שדיבר לפני המשחק עם הולנד באולפן כפרשן אמר: "ברור שאתה רוצה לשחק, אבל אני לא יכול כבר לחכות לחזור לשחק ולהיות עם הבחורים. אני רוצה שאנגליה תצליח ותביא תארים וזה מרגש אותי להיות חלק מזה".   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי