Sport1 Banner

זידאן יחגוג את משחקו ה-100 כמאמן ריאל

התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

21:45: הבלאנקוס אצל לגיה ללא קהל, אך בפולין חוששים מבלאגן מחוץ למגרש

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תתארח היום אצל לגיה ורשה (21:45) למשחק שייערך ללא קהל, זאת בגלל שאוהדי הפולנים קראו קריאות גזעניות לשחקני דורטמונד.

למרות זאת, המשחק אמור להיות חגיגי במיוחד עבור זינדין זידאן שירשום את הופעתו ה-100 על הקווים של ריאל מדריד כולל הקבוצה הצעירה. "אני גאה שהגעתי למספר כזה, אבל אני צריך עוד להשתפר בכל התחומים", אמר המאמן הצרפתי. 

זידאן שוב מתלבט בין כרים בנזמה לאלברו מוראטה: "שניהם חשובים וכל אחד יקבל דקות. התקשורת תמיד מתעניינת באותו דבר, ואני אענה גם את אותן התשובות". ההערכה היא שמוראטה יפתח, פפה הפצוע ייעדר ונאצ'ו עשוי לשחק במקומו כבלם. 

הלבנים בכושר מצוין אחרי חמישה נצחונות בכל המסגרות בהם רשמו מאזן שערים של 5:24. זידאן אמר: "כל משחק באלופות קשה וגם משחק חוץ נגד לגיה. נכבד אותה וננסה לקחת את הנקודות. מטריד אותי שאנחנו לא מצליחים לשמור על רשתות נקיות. צריך להיות מפוקסים". 
 

#LaPortada '¡Llenadlo de goles!'. ¡Buenos días y #FelizMiercoles! ☕ https://t.co/lo2sYxiNF2#UCL

— MARCA (@marca) November 2, 2016

 

המשחק כאמור יהיה בלי קהל, אך בפולין חוששים שהאולטרס של לגיה ישתוללו במקומות שונים ליד האיצטדיון וינסו לפוצץ את המשחק. הבטיחות סביב המשחק תהיה כאילו מדובר במשחק עם אוהדים ואלף אנשי ביטחון ישמרו על הסדר. 


ביציעים צפויים רק מאות צופים שהוזמנו במיוחד למשחק משתי הקבוצות (275 ממדריד). מאמן הקבוצה יאצק מגיירה טען: "לשחק באיצטדיון ריק יהיה קשה מאוד עבורנו. יש לנו גם אוהדים נפלאים שמגיע להם לראות קבוצה כמו ריאל מדריד". 

הרכבים משוערים

לגיה ורשה: ארקדיוש מאלז'; ברטוש ברשינסקי, יאקוב צ'רבינסקי, יאקוב ז'ז'ניצ'אק, אדם הולושק; טיבאו מולין, טומאש יודוובייץ, מירוסלב רדוביץ', גילהרמה, מירוסלב רדוביץ', סטבן לנגיל; נמניה ניקוליץ'.

ריאל מדריד: קיילור נבאס; דני קארבחל, רפאל וראן, נאצ'ו, דנילו; טוני קרוס, מתאו קובאצ'יץ', מרקו אסניו; כריסטיאנו רונאלדו, אלברו מוראטה, גארת' בייל.

עוד באותו נושא: התפרעות אוהדים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי