Sport1 Banner

יוסי מזרחי: אני פה לעוד 3 משחקים ולא מתעסק בזה

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי |

בני יהודה נשארה. הוכנבוים: "ניתן לשחקנים את הבטחון והכלים לנצח ולהישאר בליגה"

(גודל טקסט)

בני יהודה הבטיחה מתמטית את ההישארות בליגת העל עם 1:3 על הפועל עכו. "אני גאה בשחקנים ובמועדון על הספורטיביות", אמר בסיום המאמן יוסי מזרחי. "ככה צריכה להתנהל קבוצה וככה אני התנהגתי כשחקן וכמאמן". 

כשנשאל על עתידו במועדון, שיועבר מידיו של משה דמאיו לידי ברק אברמוב, השיב המאמן הוותיק של בני יהודה: "אני לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה. אני פה לשלושה משחקים ולא מתעסק בשטויות הללו". 


אברמוב, מה הוא מתכנן להמשך? (עדי אבישי)

מנגד, ירון הוכנבוים ניסה לשדר אמונה בהישרדות. "הפועל עכו הראתה שהיא לא נשברת. גם ב-3:1 הגענו לשני מצבים. לא נישבר, לא מאי שריקה לפנדל, לא מהחמצות. נישאר בליגה בעזרת השם, זה יהיה מתוק מתמיד. תרשמו, כי הכל מוקלט". 

"אנחנו עם אותה כמות נקודות כמו שתי קבוצות אחרות", הזכיר מאמן עכו. "זה תלוי בנו. אם נביא את הנקודות שלנו, נישאר. מבחינתי, המחצית הראשונה הייתה גרועה מאוד וההרגשה הייתה רעה עם הפנדל והפציעה של מושיקו (מישאלוף). הפסדנו את המשחק בחצי הראשון כי בחצי השני היינו שווים שיוויון". 

על המאמצים בישורת האחרונה של העונה אמר הוכנבוים: "העיריה רוצה להישאר, כולם מאוחדים ותומכים וניתן לשחקנים את הבטחון והכלים לנצח ולהישאר בליגה".

|
עכו שקועה בתחתית (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: יוסי מזרחי, ירון הוכנבוים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי