Sport1 Banner

לואיס אנריקה: ברצלונה לא תנצח 0:6 בכל משחק

מסי מתוסכל. יש גם ימים כאלה
מסי מתוסכל. יש גם ימים כאלה | צילום: Gettyimages

הקטלונים פירגנו לגרנאדה על סגירת המשחק. ומה עם אצילי? "לא התאים"

(גודל טקסט)

עומר אצילי ישב על הספסל לאורך 90 דקות וכמעט ראה את קבוצתו עושה סנסציה בקאמפ נואו, אך לצערו גרנאדה נכנעה 1:0 לברצלונה ויכולה להתנחם בכך שמנעה מהקטלונים לייצר את משחקם השוטף.

אמנם לואיס אנריקה נאלץ להסתדר עם סגל חסר, אבל שלישיית MSN – מסי, סוארס וניימאר – פתחה כרגיל והתקשתה מול ההגנה של קבוצת התחתית. באשר לקשר הישראלי שממעט לשחק, אמרו פרשנים בספרד: "לוקאס אלקרס הגיע במטרה לסגור ואצילי פחות מתאים למשחקים מהסוג הזה. כשירצה להתקיף הוא ישתף אותו". 

 

מאמן גרנאדה קיבל מחמאות על שיטת המשחק שלו ועל הדרך בה העמיד את הקבוצה. זה היה הפסד 23 ברציפות לקבוצה בקאמפ נואו, כך שאי אפשר היה לצפות ליותר. 

 

אולי זו היכולת הדלה שגרמה לכך, אבל בברצלונה מתעסקים הבוקר דווקא בתקרית התורנית בה הסתבך ניימאר. הברזילאי התעמת עם רובן וזו, בלמה הפורטוגלי של גראנדה. לפי הדיווחים נאלצו מספר שחקנים להפריד בין השניים במנהרת השחקנים, אחרי שהעימות החל כבר על כר הדשא בשל תיקולים הדדיים. 

 

העימות בין השניים רק החמיר במנהרת השחקנים (Gettyimages)

 

כובש השער היחיד במשחק, ראפיניה, אמר בסיום: "חשבתי שהכדור כבר בפנים ואז ראיתי אותו עולה למעלה, מסתובב ונכנס פנימה". ראפיניה כבר עם 5 שערים ב-6 משחקים העונה בליגה. בנו של מאזיניו הוסיף: "זה היה משחק מסובך עבורנו. העיקר שלקחנו שלוש נקודות".

 

המאמן לואיס אנריקה הדגיש שבארסה אנושית: "אנחנו לא יכולים לנצח כל משחק 0:6. לא היינו בשיאנו וחשוב לנצח גם משחקים כאלה. גרנאדה שיחקה מצוין והגנה על עצמה עמוק בשטח שלנו ולא כל קבוצה יודעת לעשות זאת". 

 

גם סרג'י רוברטו לא הסכים עם פרשנים שברצלונה גילתה חולשה ואמר לסיום: "הגיע לנו לנצח. התסריט היה אחר אם היינו כובשים מוקדם". 

 

ראפיניה בכושר שיא. היחיד שהכניע את גרנאדה (Gettyimages)

עוד באותו נושא: ראפיניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי