Sport1 Banner

לוונטל: אם תשנה גישה הפועל חיפה תשרוד

אלי כהן ובן מרגי
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

שחקן העבר בביקורת על מועדונו. סוויסה יזמין את חבריו לארוחה כעונש

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה ממשיכים במתכונת של עונשים קלים. לאחר העונש שהוטל על אמיר אבו-ניל, כך נהגו גם עם תומר סוויסה, שיזמין גם הוא את חבריו לקבוצה לארוחה על חשבונו. שחקן בקבוצה אמר לאחר נתינת העונש: "נותנים לגיטימציה לשחקנים ואסור שזה יקרה".

 

כאמור, סוויסה התעמת באימון עם ענר שכטר, לאחר שזה ירד לתיקול אגרסיבי, סוויסה הגיב בדחיפות ואגרופים. לאחר התעקשות של הקפטן יוסי דורה לחצו ידיים בתום האימון.

 

*

 

במועדון עושים הכל כדי להשתיק את כל מה שלא קשור לכדורגל, כיוון שהסיכויים להישאר בליגה לנוכח היכולת הירודה נמוכים מאוד.

 

אלי לוונטל, שחקן העבר של הפועל חיפה, אמר על ההתנהלות הלקויה של המועדון ועל סיכוייו הנמוכים להישאר בליגה: "בהרבה מאוד משחקים הגיעה הפועל חיפה כדי לא להפסיד ולא לנצח, וככה לא נשארים בליגה".

 

"כאשר מתוך 28 משחקים אתה סופג ב-24, משהו לא בסדר, ובכל זאת שלושה מאמנים בעונה לא מוצאים את הפתרונות, אלי כהן אמנם לא ספג בשני משחקים אבל גם לא כבש. זו לא גישה לפלייאוף תחתון וקרבות הישרדות", המשיך בביקורת.

 


"זו לא גישה לפלייאוף התחתון" (ערן לוף)

 

על הבעלים יואב כץ ששוהה כרגע בחו"ל למרות שבדרך כלל בשלבים אלו של העונה הוא נמצא יחד עם קבוצתו בארץ הוסיף: "ההתנהלות שלו לאורך כל הדרך היא לא נכונה. עובדה שהפועל חיפה נמצאת 5-6 שנים במאבקי תחתית עד השנייה האחרונה, זה אומר דרשני".

 

"אי אפשר להיות קבוצת תחתית כל כך הרבה זמן והאחריות הראשונית היא עליו. כץ בן אדם חכם מחוץ לכדורגל, והוא ידע כבר לפני יותר משנה שלשרוד כל כך הרבה שנים בצורה כזאת זה כמעט בלתי אפשרי. הסיכויים של חיפה נמוכים מאוד ומה שיכול להציל אותה זה אך ורק שינוי הגישה-עדיף הפסד על תיקו", סיכם.

 


"כץ התנהל נכון" (ערן לוף)

עוד באותו נושא: תומר סוויסה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי