Sport1 Banner

לפני פפ: מסי נכנס וכבש, ברצלונה ניצחה 0:4

ממתין לגווארדיולה. מסי
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

האלופה מחצה את לה קורוניה. ראפיניה כבש צמד, סוארס השלים

(גודל טקסט)

לואיס אנריקה יכול להיות רגוע. ברצלונה שלו מעכה 0:4 את דפורטיבו לה קורוניה האומללה, כשהבשורה הגדולה מבחינתה מגיעה מכיוונו של ליאו מסי: הפרעוש שב לסגל, עלה מהספסל בדקה ה-62 וכבש תוך שלוש דקות.

 

מלבד השער של מסי, הוא גם נראה בכושר נפלא. הארגנטיני, שנעדר מהמגרשים בשלושת השבועות האחרונים, היה בכל מקום במגרש, להטט כהרגלו והרבה לחלק מסירות נהדרות לחבריו שהיו צריכים לכבוש עוד כמה שערים.

 

 

חזר בסטייל. מסי (gettyimages)

 

מי שחגג הוא ראפיניה, שכבש צמד נדיר מבחינתו. הברזילאי פתח בעמדה קדמית לצד ניימאר ולואיס סוארס, והרשית את שני השערים הראשונים. האורוגוואי התכבד גם הוא בשער רגע לפני השריקה למחצית, ממנה לא שב לאחר שהמאמן העדיף להעניק לו מנוחה.

 

כעת במאזנה של ברצלונה 16 נקודות אחרי שמונה משחקים, והיא עקפה באופן זמני את שתי הקבוצות ממדריד בדרך למקום השני. לה קורוניה מצדה ממשיכה את פתיחת העונה הלא טובה שלה, ולרשותה רק 8 נקודות במקום ה-15, ממנו היא יכולה להידרדר אף יותר נמוך.

 

ראפיניה חוגג צמד נדיר (gettyimages)

 

בקטאלוניה מסתכלים עכשיו לעבר יום רביעי, אז יגיע לקמפ נואו אחד מגדולי מאמניהם בכל הזמנים, פפ גווארדיולה, יחד עם מנצ'סטר סיטי במסגרת המחזור השלישי של ליגת האלופות. הבלאוגרנה כזכור ניצחו בשני משחקיהם הראשונים במסגרת האירופית, בעוד התכולים מעדו במשחק אצל סלטיק ולזכותם 4 נקודות.

 

במשחק מוקדם יותר סביליה עלתה לפסגה באופן זמני אחרי שניצחה 2:3 אצל לגאנס. פרנקו ואסקס (25) וסמיר נסרי  (58) קבעו 0:2, אך המארחת הצליחה להשוות תוך שלוש דקות משערים של דויד קופובי (67) ואלכסנדר שימאנובסקי (70). המילה האחרונה במשחק הייתה של פבלו סראביה, שניצח את המשחק בדקה ה-85.


סביליה חוגגת עוד משחק מוצלח (gettyimages)

 

הרכבים

ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, ז'רמי מתייה, ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, לוקה דין, ראפיניה (דניס סוארס/69), סרחיו בוסקטס (ליאו מסי/55), איבן ראקיטיץ', ניימאר, לואיס סוארס (פאקו אלקאסר/46), ארדה טוראן.

 

לה קורוניה: חרמן לוקס, לאורה (הורחק/65), פרננדו נאברו, סלסו בורחס, ראול אלבנטוסה, סידני (אלחנדרו אריבאס/29), גיז'רמה, פדרו מוסקרה, פלורין אנדונה, ברונו גמה, אמרה קולק (ראיין באבל/56).

 

מהלך המשחק

דקה 7

כמעט 0:1 לברצלונה! ניימאר קיבל כדור נהדר בתוך הרחבה ולבד מול השוער שלח את הכדור מהאוויר למשקוף. סוארס השתלט על הכדור החוזר וניסה לכבוש בנגיחה, אך כשל.


כמעט כבש. ניימאר (AFP)

דקה 12

ברצלונה מתקרבת. ניימאר לקח בעיטה חופשית מ-22 מטרים, הכדור היה לא רחוק מהמשקוף.

דקה 16

הזדמנות ראשונה לדפורטיבו. גאמה קיבל את הכדור בפינת הרחבה הימנית וניסה להפציץ את השער, אך הבעיטה הלכה ליציע.

דקה 21

0:1 לברצלונה! הסכר סוף סוף נפרץ. סוארס ניפק מסירה נהדרת מבעד להגנה וראפיניה הגיח מאחור ובעט לרשת.


ראפיניה מקבל אהבה (gettyimages)

דקה 28

עוד הזדמנות טובה לברצלונה. פיקה הפציץ מ-25 מטרים, הכדור פגע בהגנה והגיע לראקיטיץ', שלבד מול השוער הפציץ את היציע.

דקה 36

0:2 לברצלונה! שוב, ראפיניה הוא הכובש! פיקה התרומם גבוה לכדור חופשי ונגח, השוער הדף לא טוב והברזילאי, שהיה בדרכו לעבר הדשא, הצליח לבעוט לרשת מקרוב.


מהדשא – לרשת (gettyimages)

דקה 41

סוארס היה קרוב לכבוש, אך הבעיטה שלו מהצד הימני של הרחבה עפה ליציע.

דקה 43

0:3 לברצלונה! ניימאר הכניס כדור יפה לסוארס, שבעט חזק מצד שמאל לרשת. שער קל לאורוגוואי.


שער קל. סוארס (gettyimages)

דקה 45+1

כמעט 0:4! סוארס לקח בעיטה חופשית מצד שמאל, 18 מטרים מהשער, אך הכדור חלף סנטימטרים מהקורה.

דקה 46

לואיס אנריקה מחליט לא לסכן את לואיס סוארס יותר מדי ומחליף אותו בפאקו אלקאסר.

דקה 55

זמן מסי. למרות שהמשחק גמור מעשית, לואיס אנריקה נותן לפרעוש דקות משחק לקראת המשחק נגד מנצ'סטר סיטי באלופות. מסי בפנים, בוסקטס בחוץ.

דקה 58

0:4! ומי כובש? מסי! שלוש דקות אחרי שהוא נכנס כמחליף, הפרעוש שלח פצצה לרשת מתוך הרחבה והראה שהוא לא צריך להיות כשיר לחלוטין בשביל להיות בכושר הבקעה.



לא צריך להיות בכושר משחק בשביל להיות בכושר כיבוש. מסי (gettyimages)

דקה 63

כמעט 0:5! פיקה עולה גבוה לכדור קרן ונוגח מעמדה נוחה, אך הכדור עף מעל השער.

דקה 65

אדום! לה קורוניה נשארת בעשרה שחקנים. לאורה שולח מרפק לפנים של ניימאר, ורואה מהשופט את הכרטיס האדום.

דקה 69

כמעט 0:5! מסי, עם מסירת אומן, הכניס כדור נהדר לרחבה. הכדור הגיע לטוראן שממרחק של מטרים ספורים בעט ליציע. לה קורוניה האומללה מתפללת שהמשחק כבר יסתיים.

דקה 71

עוד הזדמנות אדירה לברצלונה! מסי התעלל בהגנה, עבר מימין לשמאל, הרים לרחבה היישר לראש של פיקה שנגח חזק, השוער הדף לקורה ולקרן.

דקה 72

עוד הזדמנות נדירה לברצלונה. כדור עומק עבר את כל ההגנה, הגיע לפיקה שהפציץ מקרוב, השוער הדף היישר לפיקה, שגם הוא לא הצליח לכבוש.

 

עוד באותו נושא: לואיס אנריקה, ראפיניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי