Sport1 Banner

מסצ'ראנו: "בגללי לא ניצחנו, מרגיש נורא"

| צילום: AFP

בארגנטינה מאוכזבים מהתיקו מול פרו, אוטמנדי וסבאלטה יחמיצו את פרגוואי

(גודל טקסט)

ארגנטינה למדה שבלי ליאו מסי החיים הרבה יותר קשים. האלביסלסטה רשמה תיקו שני ברציפות במוקדמות המונדיאל, 2:2 מול פרו, שהוריד אותה זמנית למקום החמישי ממנו הולכים רק לפלייאוף העליה. פרו לא מראה יכולת טובה ומדורגת רק במקום השמיני, כך שארגנטינה בהחלט יכולה להרגיש מאוכזבת. 

חאבייר מסצ'רנו לקח על עצמו את האחריות אחרי הטעות בה מסר את הכדור לאחור בדקה ה-84 וגרם לרמירו פונס מורי לבצע עבירה ופנדל אותו כריסטיאן קואבה תירגם ל-2:2. הקפטן אמר: "אני ממש כועס ומרגיש חרא שבגללי לא ניצחנו. זה עלה לנו בשתי נקודות יקרות. היינו טובים יותר ושלוש נקודות היו מושגות אם לא הטעות שלי".

מאמן ארגנטינה, אדגרדו באוסה מאוכזב: "המשחק התנהל כפי שחזיתי. ידעתי שפרו תלחץ אותנו חזק והתקשנו לשלוט בכדור במחצית השנייה. הקשנו לעצמנו את החיים. אני מרוצה מהחזרה של היגוואין והשער שכבש למרות שהוא היה יכול לכבוש עוד אחד". 

ארגנטינה תפגוש בלילה שבין שני לשלישי את פרגוואי ללא ניקולאס אוטמנדי, פונס מורי ופאבלו סבאלטה, שספגו צהוב שימנע ששווה הרחקה. למרות זאת, הם יוכלו לשחק בקלאסיקו הבא של המוקדמות נגד ברזיל.


היגוואין. באוסה יכול להיות מרוצה (AFP)

השחקן המצטיין במשחק היה הפרואני פאולו גררו הוותיק ששיחק בעבר בבאיירן מינכן וכיום נמצא בפלמנגו, שכבש וגרם לפנדל שהביא לשיוויון. "הקרבנו הכל על כר הדשא. האוהדים ואנחנו יכולים להיות מרוצים מהתוצאה. אנחנו רק צריכים לתקן מול צ'ילה את הטעויות שעשינו מול ארגנטינה", אמר הקפטן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי