Sport1 Banner

סוויסה לא ימשיך בהפועל חיפה: "התנהגותו מבזה"

סוויסה. לא רק מקצועית הוא אכזב
סוויסה. לא רק מקצועית הוא אכזב | צילום: ערן לוף

אנטלוביץ' ישוחרר גם כן, קפילוטו עשוי להצטרף בעונה הבאה. המועדון מכחיש

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה אמנם לא מתעסקים כרגע בעונה הבאה ומתמקדים אך ורק בהבטחת ההישארות בליגת העל, אבל הבעלים יואב כץ כבר סימן מספר שחקנים כמועמדים לחזק את הקבוצה בעונה הבאה.

 

לספורט1 נודע כי ניסו קפילוטו, בלם בית"ר ירושלים שלא מרבה לשחק מאז שב לבירה, נחשב כאחד שכץ ישמח לצרף למועדון – גם לאור יכולתו וגם לנוכח העובדה כי שכרו מתאים לסטנדרטים של הבעלים.

 

 

קפילוטו, אם יגיע, יחליף את ברונו פיניירו, הבלם/קשר הפורטוגלי שנמצא על סף סיכום בקבוצה מהליגה הראשונה בהודו על אף שבהפועל חיפה מרוצים מהשיפור ביכולתו במהלך הפלייאוף ומעוניינים להשאירו עונה נוספת.

 

קפילוטו במדי בית"ר. גם שכרו מתאים לכץ (ערן לוף)

 

שני שחקנים נוספים שבוודאות לא ימשיכו במועדון הם תומר סוויסה, שלטענת גורמים במועדון לא היכולת המקצועית היא זו שהכריעה אלא ההתנהגות המשמעתית ה"מבזה", כך הגדיר זאת השבוע חבר הנהלה.

 

לסוויסה יצטרף השוער הקרואטי מריאן אנטלוביץ' שהגיע עם ציפיות רבות ואכזב מאוד את כל הצוות המקצועי. החותמת הסופית על כך ניתנה בשלושת השערים שספג ביום שבת, לפחות שניים מהם באשמתו הישירה. אחד ממאמניו של אנטלוביץ' בלגיה וורשה, טען כי הוא שוער חלש מאוד וציין כי הוא הופתע כששמע על כך שהוא עובר לישראל.

 

אנטלוביץ' סופג. "שוער חלש" (ערן לוף)

 

אלי כהן עדיין לא גיבש את ההרכב לקראת המשחק בשבת בקריית שמונה (20:00 בספורט1), אך דבר שיכול לשמח אותו הוא הנתון כי לרשותו יעמוד סגל מלא כאשר דימטרי באגה יחזור מהשעייה ואושרי רואש מפציעה ארוכה.

 

המאמן נוטה לתת קרדיט ל-11 שפתחו בבלומפילד, מלבד אדריאן רוצ'ט שעשוי לאבד את מקומו למהראן לאלה. לירן סרדל וחנן ממן זכו לשבחים על יכולתם בשבועות האחרונים

 

הפועל חיפה הגיבה רשמית לידיעה ומסרה: "לא עוסקים בעונה הבאה עד שלא נבטיח את ההישארות". במועדון הכחישו כי התנהלותו של החלוץ תומר סוויסה בעייתית ומסרו: "מתנהג למופת".

 

עוד באותו נושא: ניסו קפילוטו, תומר סוויסה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי