Sport1 Banner

ייני: וידיגאל מאמן שהולך על כל הקופה

ייני. שמח שהחלטתי לחזור
ייני. שמח שהחלטתי לחזור | צילום: אריאל שלום

קפטן מכבי ת"א בהתייחסות ראשונה לליטו. גולסה ובניון ייכללו בסגל לק"ש

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עובדת על תיאום עם המאמן החדש ליטו וידיגאל ומתרגלת לקצב הגבוה שמנסה המאמן החדש להנחיל לשחקניה. וידיגאל ממשיך לעבור בין השחקנים ומקיים עימם שיחות אישיות קצרות במהלך ימיו הראשונים בקבוצה.

 

במשחק נגד עירוני קריית שמונה (שבת, 20:30, ספורט1) צפוי ג'ורדי קרויף לשבת על הספסל בפעם האחרונה על מנת לסייע למאמן בהתאקלמות. נראה כי לא צפויים שינויים בהרכב לעומת זה שניצח 0:1 את מכבי פתח תקווה.

 

 

הקפטן שרן ייני זוכה למחמאות על השינוי שהביא במשחק ההגנה דווקא מעמדת המגן השמאלי. ייני אמור להמשיך בעמדה וינסה להצר את משחקו של אחמד עאבד מנגד. הקפטן הגיע הערב ביחד עם וידאר קיארטנסון לחנות המועדון בראשון לציון וסיפר על האימונים הראשונים תחת האנגולי-פורטוגלי: "הוא עוד לא הספיק לאמן אותנו הרבה, אבל הוא מאמן עם תשוקה, אחד שרוצה שנהיה אנרגטים ונלך על כל הקופה".

 

בהמשך ישיר לכך נשאל ייני אם הוא מתכנן חגיגה מיוחדת לפעם הבאה שיכבוש, אולי כדי לזכות בחולצה מיוחדת כפי שהשיקו לווידאר קיארטנסון: "קודם כל אני צריך להבקיע את הכמויות של וידאר. האמת שגם אין לי חגיגה מיוחדת".

 


החולצה החדשה שמכבי ת"א החלה למכור לאוהדיה (מכבי תל אביב)

 

הקפטן סיפר גם על ההחלטה לחזור למכבי תל אביב: "מאוד נוח לחזור למקום שאתה מכיר, בטח למכבי תל אביב. אני מאוד נהנה ושמח על ההחלטה לחזור".

מי שנמצא בספק לשבת הוא ארון שוינפלד שיעבור מבחן כשירות. החלוץ סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי ולעומתו יוסי בניון ואייל גולסה ישובו לסגל ויגדילו את המאבק על המקום ב-18.

 


ישתפו פעולה על הספסל (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: ליטו וידיגאל, רן ייני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי