Sport1 Banner

נעים אופטימי: מאמינים שנצליח להישאר בליגה

| צילום: עדי אבישי

באשקלון ניצחו לראשונה מזה ארבעה חודשים. גלבאן בדרך החוצה?

(גודל טקסט)

ארבעה חודשים חיכתה הפועל אשקלון לחגוג ניצחון בליגת העל. הדרומיים ניצחו 0:1 את בני יהודה וטעמו טעם של שלוש נקודות לראשונה מאז המחזור הראשון נגד הפועל חיפה.

למרות הניצחון, באשקלון לא הציגו יכולת מרשימה לאורך המשחק. יובל נעים התייחס בסיום המשחק למצב הקבוצה וטען: "ידענו שבני יהודה היא קבוצה בליגה שלנו והיינו צריכים להפוך את זה לשלוש נקודות וכך עשינו, כולנו מאמינים שנישאר בליגה".

בתוך כך, אשקלון הודיעה בשבוע האחרון כי תומר סוויסה שוחרר ויחד איתו שלושה שחקנים נוספים קיבלו הודעות על כך שאינם בתוכניות. נעים התייחס ואמר: "נשתמש רק בשחקנים שיתנו לב ונשמה על המגרש, מי שלא לא ישחק".

שחקן שתפס את מקומו בהרכב בצמד המשחקים האחרונים והוביל את חולית ההגנה לשמור על שערו של דלה איינוגבה נקי הוא טל מכלוף. הבלם המקומי הצעיר הוכיח גם נגד בני יהודה לחימה ונעים החמיא: "הייתה תקופה שהוא לא שיחק, עכשיו הוא באמת מצדיק את מקומו בהרכב ואחרי הצבתו אני רגוע".

בניגוד למכלוף, פדרו גלבאן שהגיע בקול תרועה לעולה החדשה אינו זכה לדקות משחק נגד קבוצתו לשעבר. נעים התייחס למצבו: "דברים לא מסתדרים כמו שרצינו מבחינת אישיות פדרו שחקן מדהים, אך הוא לא עשה הכנה מספיק טובה למשחק אבל לא נחרוץ גורלו של שחקן ועוד נשתמש בו".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי