Sport1 Banner

קני סייף: ארה"ב טובה מישראל. מחכה לזימון

| צילום: Getty

הקשר התראיין ל-ESPN: "החלום של כל כדורגלן הוא לשחק במונדיאל"

(גודל טקסט)

קשר גנט קני סייף התראיין ל-ESPN בנוגע לעתידו בקבוצה וסיכויי האליפות שלה לאור פציעתו, וכן על על כך שטרם בחר איזו נבחרת לאומית לייצג מבין ישראל וארצות הברית.

כזכור, נפצע סייף בחימום לפני ניצחון קבוצתו 0:3 על מכלן במחזור האחרון בליגה הבלגית. הפציעה תסכלה מאוד את הקשר, רגע לפני הגומלין מול גנק בליגה האירופית והפלייאוף בעליון בליגה המקומית. עם זאת, יכול להיות שבזירה הבינלאומית הפציעה באה בעיתוי טוב עבור סייף.

"אני לא בטוח שגם אם הייתי כשיר הייתי נוסע עם נבחרת ישראל, כי אני מקווה שעוד אקבל זימון לארה"ב", אמר סייף, שלא זומן לסגל של אלישע לוי למשחק מול ספרד בעקבות פציעתו. "בואו נהיה כנים, זאת נבחרת הרבה יותר גדולה וטובה מישראל שמעפילה כמעט לכל מונדיאל. החלום של כל כדורגלן הוא לשחק במונדיאל, וגם שלי". 


לא נראה אותו שוב בכחול לבן? סייף (צימרמן)

"אני לא יכול לשלוט במי יקרא לי ומתי. זה לא בידיים שלי אז אני פשוט מחכה". אמר סייף, והתייחס לרצון אביו, שנפטר בשנת 2015, לגבי איזו נבחרת יבחר: "אם הוא היה חי עכשיו, הוא היה מתרגש לראות אותי משחק בארה"ב, אני בטוח בזה לחלוטין. זה היה הדבר הטבעי עבורו לרצות."

גם סוכנו של הקשר, דודו דהאן התראיין בנוגע לסוגייה ואמר: "בישראל ההחלטות תמיד היו ותמיד יהיו פוליטיות. זה היה ככה לפני המאמן הנוכחי אלישע לוי ויהיה גם אחריו. זאת המנטליות במדינה, והשיקולים לא תמיד מקצועיים".


סייף מחכה לו. מאמן ארה"ב ברוס ארנה (Getty)

בנוסף, הקשר התייחס גם להבדלים בין ליגת העל לליגה הבלגית: "בישראל שיחקתי מול 200 צופים, וכאן מול 20,000. כשהגעתי לכאן הגעתי בראש של כדורגלן צעיר וחשבתי שמספיק דריבל כדי לנצח את היריבות. היום אני מפוקס יותר, ומשתדל לעשות כל דבר כמה שיותר מושלם."

עוד באותו נושא: ברוס ארנה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי